با هدف توسعه زیرساخت‌های ارتباطی جلسه بخشدار چمستان با مدیرعامل مخابرات استان برگزار شد

💢به گزارش رسانه خبری قلم ما؛جلسه با حضور آقای مهندس نوروزی مدیرعامل مخابرات استان مازندران در خصوص توسعه و گسترش انتقال فیبر نوری و رفع مشکلات زیرساختی در حوزه ارتباطات سیار با حضور دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش چمستان و رئیس مخابرات چمستان و شورای اسلامی بخش در بخشداری برگزار شد . 🔹لازم به […]

💢به گزارش رسانه خبری قلم ما؛جلسه با حضور آقای مهندس نوروزی مدیرعامل مخابرات استان مازندران در خصوص توسعه و گسترش انتقال فیبر نوری و رفع مشکلات زیرساختی در حوزه ارتباطات سیار با حضور دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش چمستان و رئیس مخابرات چمستان و شورای اسلامی بخش در بخشداری برگزار شد .

🔹لازم به یادآوری ست در طی یکسال اخیر با پیگیری های انجام شده اتفاقات خوب و موثری در این حوزه رخ داد .

❇️در این جلسه مسائل و مشکلات موجود مورد بررسی قرار گرفت، و ضمن شناسایی چالش ها و نقاطی که دچار مشکل هستیم برنامه ریزی های لازم جهت انتقال فیبر نوری به مناطق دهستان لاویج و بعضی از روستاهایی که فاقد فیبر نوری هستند و همینطور اجرای پروژه فیبر نوری تا درب منازل که با مشارکت مخابرات استان و دهیاری ها در حال انجام است تصمیمات خوبی اتخاذ گردید و ان شاءالله بزودی شاهد تحولی خوب و بزرگ در این حوزه باشیم .

🔹بخشدار چمستان هم در این دیدار از آمادگی کامل دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش چمستان برای تکمیل پروژه انتقال فیبر نوری تا درب منازل خبر داد .

🔹وی ادامه داد : بخش چمستان بعنوان یک بخش سبز و کاملا برخوردار از فیبر نوری و ارتباطات سیار آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری اعلام کرد.

🔹همچنین وعده ها و دستورات خوبی توسط مهندس نوروزی داد که در آینده گزارشات کامل را به استحضار شهروندان فهیم بخش چمستان خواهیم رساند .

 

#پروژه_ها
#فناوری
#فیبر_نوریFTTH