رئیس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان، گفت: همه نمایندگان استان تلاش دارند مسائل مهم، اولویت‌دار و جدی استان را به دور از حاشیه‌سازی بی‌مورد دنبال کنند و وحدت، همدلی و هماهنگی مناسبی بین مجمع نمایندگان استان دوره دوازدهم وجود دارد.

همدلی مناسبی بین نمایندگان سیستان و بلوچستان وجود دارد

محمد‌نور دهانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان، اظهار داشت: استان سیستان و بلوچستان با مردمانی مرزدار و مهمان‌نواز شایسته بهترین‌ها است که در مسیر توسعه قرار بگیرد و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های پنهان آن مورد توجه قرار گیرد. رئیس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: هدف ما در مجمع نمایندگان همگرایی و […]

محمد‌نور دهانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان، اظهار داشت: استان سیستان و بلوچستان با مردمانی مرزدار و مهمان‌نواز شایسته بهترین‌ها است که در مسیر توسعه قرار بگیرد و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های پنهان آن مورد توجه قرار گیرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: هدف ما در مجمع نمایندگان همگرایی و وحدت است که امید داریم با این اتفاق بتوانیم برای رشد و توسعه استان در مسائل اولویت‌دار و جدی موثر باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره اتفاق و اتحاد خوبی میان اعضای مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان شکل گرفته که این موضوع نوید‌بخش روزهای خوب برای استان است. مجمع از ظرفیت‌ همه نمایندگان برای توسعه استان از طریق حضور آن‌ها در کمیسیون‌ها استفاده خواهد کرد.‌

دهانی تصریح کرد: همه نمایندگان استان تلاش دارند مسائل مهم، اولویت‌دار و جدی استان را به دور از حاشیه‌سازی بی‌مورد دنبال کنند. وحدت، همدلی و هماهنگی مناسبی بین اعضای دوره دوازدهم مجمع نمایندگان استان وجود دارد.

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی افزود: در حوزه انتخابیه شهرستان‌های سراوان، سیب‌وسوران، مهرستان و گلشن مسائل و مشکلات یک کشور را در خود جای داده‌ایم و با چالش‌های خاصی روبه‌رو هستیم؛ اما تلاش خواهیم کرد در این دوره اهمیت ویژه‌ای برای طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام راهسازی، استانداردسازی محور‌های مواصلاتی، توسعه کشاورزی، مراکز بهداشتی و درمانی، برق، ظرفیت مرز، آموزش، آب و سایر شاخص‌های حوزه انتخابیه داشته باشیم تا در مسیر توسعه قرار بگیریم و سبب رشد شاخص‌های توسعه حوزه انتخابیه در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی باشیم.