مراسم معارفه شهردار نور

آئین معارفه مهندس سالاری فر بعنوان شهردار نور برگزار شد

به گزارش رسانه خبری قلم ما؛ با حضور مهندس درخشنده معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی،رئیس اصناف،اعضای شورای اسلامی شهر نور و سایر مسئولین ابوالحسن سالاری فر به عنوان شهردار نور معرفی شد. مهندس درخشنده در این جلسه بر لزوم خدمت رسانی شایسته به شهروندان که شاخصه اصلی ارزیابی شهرداری ها است تاکید کرد […]

به گزارش رسانه خبری قلم ما؛ با حضور مهندس درخشنده معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی،رئیس اصناف،اعضای شورای اسلامی شهر نور و سایر مسئولین ابوالحسن سالاری فر به عنوان شهردار نور معرفی شد.

مهندس درخشنده در این جلسه بر لزوم خدمت رسانی شایسته به شهروندان که شاخصه اصلی ارزیابی شهرداری ها است تاکید کرد و گفت: تسریع در پروژه های نیمه کاره،نوسازی بافت‌های فرسوده، بحث حمل و نقل عمومی، توجه به فضای سبز شهری، پیاده رو سازی و خیابان سازی سواحل و داخل شهر، توجه ویژه به المان شهری،توجه به پیوست های فرهنگی ،جذب سرمایه گذار از جمله مسائلی است که در جهت رضایت شهروندان باید سرلوحه کار شهردار باشد.

مهندس ابوالحسن سالاری فر شهردار نور در مراسم معارفه خود عنوان کرد: شهر نور با توجه به توریست پذیر بودن باید شبانه روزی کار کنیم تا بتوانیم شهری در خور شان همشهریان و گردشگران داشته باشیم .

شهردار نور با بیان اینکه اتمام پروژه های نیمه تمام در اولویت کاری بنده است ،افزود: باید برای اجرای پروژه ها آینده نگری شود.

مهندس سالاری فر در ادامه با اشاره به ۲۰۰ هکتار بافت فرسوده در شهر عنوان کرد: باید از این ظرفيت بخوبی و درست در جهت ارتقای شهر استفاده کنم.