افتتاح تجمیعی پروژه شهرداری های استان مازندران در رویان

همزمان با هفته دولت ۵۲ پروژه تجمیعی حوزه شهری استان مازندران در رویان به بهره‌برداری رسید

همزمان با هفته دولت با حضور یوسف نوری استاندار مازندران ،دادبود معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، پولادی فرماندار شهرستان نور،دکتر فیاضی نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان شهرستانی ۵۲ پروژه تجمیعی حوزه شهری به میزبانی شهرستان نور در شهر رویان به بهره‌برداری رسید. استاندار مازندران در این مراسم […]

همزمان با هفته دولت با حضور یوسف نوری استاندار مازندران ،دادبود معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، پولادی فرماندار شهرستان نور،دکتر فیاضی نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان شهرستانی ۵۲ پروژه تجمیعی حوزه شهری به میزبانی شهرستان نور در شهر رویان به بهره‌برداری رسید.

استاندار مازندران در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت با بیان اینکه خدمتگزاری یک نعمت است گفت: فرصت های بی بدیلی در استان مازندران وجود دارد که باید از این ظرفيت ها نهایت استفاده را ببریم.

یوسف نوری با بیان اینکه استان مازندران یک استان گردشگر پذیر است بر لزوم ایجاد زیرساخت های ضروری تاکید کرد و گفت: باید با ارائه خدمات ارزشمند گردشگری سبب رونق اقتصادی و ایجاد اشتغالزایی در استان بشویم.

دکتر فیاضی نماینده مردم شهرستان های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از اقدامات شایسته شهرداری های شهرستان های نور و محمودآباد عنوان کرد: مدیران باید تا وقتی بر مسند خدمت هستند با خدمات ارزنده و تلاش و کوشش سبب اصلاح و بهبود کیفیت زندگی مردم باشند و این مهم با وحدت و همدلی بین شهرداری و اعضای شورای شهر محقق می‌گردد.

بیژن پولادی فرماندار شهرستان نور هم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت بر لزوم توجه ویژه در حوزه اقتصاد دریامحور و اسکله دریایی و فراهم کردن زیرساخت های لازم در این زمینه تاکید کرد.

فرماندار نور بیان داشت: باید از ظرفیت های خدادادی در این شهرستان در جهت توسعه گردشگری نهایت استفاده را ببریم.

مهندس حسین زاده شهردار رویان در مراسم افتتاحیه این پروژه با بیان اینکه این پروژه با پیشنهاد اداره مخابرات با هدف برخورداری شهروندان از اینترنت پرسرعت خانگی پروژه فیبر نوری در خیابان مسجد جامع رویان به بهره‌برداری رسید

شهردار رویان گفت:یکی از از زیرساخت های اساسی در ایجاد شهر هوشمند و تقویت شبکه پایش تصویری در نقاط مختلف شهر اجرای این پروژه است.

شهردار رویان با بیان اینکه همواره شهرداری و شورای اسلامی شهر رویان در تلاش هستند تا با خدمات ارزنده سبب رضایت شهروندان عزیز شوند گفت: این پروژه با همکاری شهرداری در قالب ۱۵۰۰ متر پیاده روسازی خیابان مسجد جامع بود که لوله های ویژه فیبر نوری احداث شد.

مهندس حسین زاده در ادامه خاطرنشان کرد: قطعا این پروژه نقش بسزایی در کیفیت زندگی شهروندان خواهد داشت،همچنین برآورد هزینه این پروژه سه میلیارد تومان بوده است.