آزادیخواهان جهان همدل و هم پیمان شدند

فرماندار شهرستان نورعنوان کرد؛ پرچم سرداران شهید مقاومت روی زمین نمی‌ماند

فرماندار شهرستان نور در تجمع محکومیت رژیم جنایتکار صهیونیستی عنوان کرد: پرچم سرداران شهید مقاومت روی زمین نمی‌ماند/ ترور و حذف فیزیکی، ددمنشی و خفت صهیونیست را می رساند/ آزادیخواهان جهان همدل و هم پیمان شدند به گزارش پایگاه خبری قلم ما، بیژن پولادی در حاشیه برگزاری تجمع مردم شهرستان نور که در راستای محکومیت […]

فرماندار شهرستان نور در تجمع محکومیت رژیم جنایتکار صهیونیستی عنوان کرد: پرچم سرداران شهید مقاومت روی زمین نمی‌ماند/ ترور و حذف فیزیکی، ددمنشی و خفت صهیونیست را می رساند/ آزادیخواهان جهان همدل و هم پیمان شدند

به گزارش پایگاه خبری قلم ما، بیژن پولادی در حاشیه برگزاری تجمع مردم شهرستان نور که در راستای محکومیت رژیم کودک کش صهیونیستی، در گفت وگوی اختصاصی با با خبرنگار رسانه خبری قلم ما اظهار داشت: از ۷۰ سال گذشته که این رژیم جعلی شکل گرفت، همواره در حال جنایت و کشتار و به خون کشیدن مردم مظلوم فلسطین و لبنان و جبهه مقاومت بوده و هست.

فرماندار نور با بیان اینکه از زمان رویش جبهه مقاومت با رهبری شهیدسیدحسن نصرالله در لبنان، فلسطین و…، رژیم صهیونیستی احساس خطر کرد، عنوان داشت: امروز با آن خوی ددمنشانه، خفت و خواری خود را نشان داده و دست به ترور و حذف فیزیکی می زنند.

پولادی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی باید بداند چراغ نهضت و مکتب مقاومت با حذف و ترور خاموش نمی شود بلکه اگر پرچم سرداری افتاد، سرداران دیگر آن را به دست خواهند گرفت.

فرماندار نور با بیان اینکه قطعا در آینده نزدیک نابودی رژیم منحوس صهیونیستی را شاهد خواهیم بود، ابراز امیدواری کرد: آزادی خواهان جهان به ویژه مسلمانان، هم صدا و متحد نسبت به مهو این رژیم جنایتکار اقدام کرده و آن را نابود کنند.

پولادی با اشاره به تجمعات اعتراضی مردم سراسر دنیا و آزادیخواهان جهان و با بیان اینکه نسل کشی و انسان کشی در تمام ادیان و عالم هستی عملی زشت است، یادآور شد: مردم آزادیخواه باید دلها را به هم نزدیک کرده و با وحدت و انسجام برای نابودی این رژیم جعلی هم پیمان شوند.

وی افزود: دشمنان بدانند ملت های آزاده جهان، امروز، به پا خواستند و در آینده نزدیک، این قیام ها سرنوشت شان را به گونه ای رقم خواهد زد که از صفحه روزگار محو شده و در عالم هستی عدل و عدالت برقرار خواهد شد.

پولادی به حذف تصاویر و محتواهای مربوط به شهدایی چون سردار سلیمانی، شهید هنیه، شهید سیدحسن نصرالله و… از اینستاگرام و… اشاره کرد و با بیان اینکه نام شهید مقدس است، گفت: دشمنان می دانند شهادت و عنوان شهید برایشان خطرناک تر از حضور فیزیکی این شهداست.