وعده صادق ۲ جواب یاوه گویی های رژیم کودک کش صهیونیستی

فرماندار شهرستان نور : عملیات (( وعده صادق ۲ )) پاسخی کوبنده به یاوه گویی های رژیم کودک کش صهیونیستی

فرماندار شهرستان نور ضمن محکومیت ترور شهید سید حسن نصرالله و همرزمانش گفت: عملیات «وعده صادق ۲» پاسخی قاطع و کوبنده به یاوه گویی های رژیم کودک کش صهیونیستی است. به گزارش رسانه خبری قلم ما، بیژن پولادی ،حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای مقاومت شهید سید حسن نصرالله و همرزمانش اظهار داشت:حمله موشکی دلاور مردان سپاه […]

فرماندار شهرستان نور ضمن محکومیت ترور شهید سید حسن نصرالله و همرزمانش گفت: عملیات «وعده صادق ۲» پاسخی قاطع و کوبنده به یاوه گویی های رژیم کودک کش صهیونیستی است.

به گزارش رسانه خبری قلم ما، بیژن پولادی ،حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای مقاومت شهید سید حسن نصرالله و همرزمانش اظهار داشت:حمله موشکی دلاور مردان سپاه پاسداران علیه رژیم غاصب صهیونیستی بار دیگر ثابت کرد وعده‌های فرزندان اسلام تحت رهبری عظمای ولایت صادق است و آنها با اعتقاد و مکتب حسینی به میدان آماده‌اند.

فرماندار نور ، با اشاره به اینکه همه مردم ایران و مسلمانان جهان منتظر چنین جواب کوبنده‌ای بودند، بیان کرد: با انجام عملیات وعده صادق ۲ پاسخ محکمی به جنایات اخیر رژیم غاصب داده شد که این بخش کوچکی بود به یاوه گویی ها و در جواب به شهادت رسیدن های سرداران و شهید سید حسن نصرالله.

پولادی در ادامه با تأکید بر وحدت و همبستگی ملت ایران، گفت: ما باید همواره پای آرمان‌های انقلاب اسلامی بایستیم و از ارزش‌های آن دفاع کنیم ان‌شاءالله پیروزی از آن ما خواهد بود و دشمنان را در زوال و نابودی خواهیم دید و این رژیم جعلی و کودک کش بداند که اگر بار دیگر دست از پا خطا کند قطعا جواب محکم‌تری خواهند گرفت.