فرماندار شهرستان محمودآباد: مهم ترین وظیفه ی دانشجویان علم آموزی و استفاده از علم برای پیشرفت کشور است.

قلم ما: یحیی یوسف پور روز سه شنبه در مراسم روز دانشجو که در دانشکده فنی وحرفه ای پسران شهرستان محمودآباد برگزار شد ، اظهار داشت : کشور ایران از زمان شکل گیری تاکنون با پشتوانه ی عظیم فرهنگی که در خود دارد ، هیچگاه در برابرشکست ها تحقیر نشده و همیشه این بیگانگان بودند […]

قلم ما:

یحیی یوسف پور روز سه شنبه در مراسم روز دانشجو که در دانشکده فنی وحرفه ای پسران شهرستان محمودآباد برگزار شد ، اظهار داشت : کشور ایران از زمان شکل گیری تاکنون با پشتوانه ی عظیم فرهنگی که در خود دارد ، هیچگاه در برابرشکست ها تحقیر نشده و همیشه این بیگانگان بودند که تحت تاثیر فرهنگ وتمدن ایرانی قرار می گرفتند.

فرماندار شهرستان محمودآباد افزود: اما پس از ورود استعمار تحقیر کشور آغاز شد که نمونه بارز آن در دوران قاجار اتفاق افتاد.

یوسف پور اضافه کرد: استعمارگران درتمامی دوره ها به دنبال منافع خود بودند و در این راه مردم وکشور ما را قربانی خواسته های خود کردند وراه پیشرفت این مرز و بوم را سد نمودند

وی گفت: با ایجاد جنبش های اعتراضی در دانشگاه تهران و حادثه ۱۶ آذر ، دانشجویان نشان دادند که با اگاهی پیام ملت ایران را که همان حفظ استقلال کشور در برابر بیگانگان بود را به گوش استعمار گران رساندند .

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد با بیان اینکه در طول ۸ سال جنگ تحمیلی ملت ایران با اهدای ۲۳۰ هزار شهید وبیش از یک میلیون جانباز در حفظ استقلال کشور نقش اساسی ایفا کردند ، تاکید کرد: مهم ترین وظیفه ی دانشجویان در حال حاضر علم آموزی و استفاده از این علم برای پیشرفت کشور است.

یوسف پور گفت: کشور ما با همت وشور جوانی دانشجویان ونخبگان کشور باید تا افق ۱۴۰۴ در منطقه در حوزه های مختلف حرف اول را بزند واین علم نباید درخدمت جنگ باشد ، بلکه باید در خدمت به مردم به کارگرفته شود .

فرماندار شهرستان محمودآباد با اشاره به اینکه فعالیت های سیاسی وشکل گیری گفتمان در دانشگاه لازمه ی اگاهی بخشی به دانشجویان است،تصریح کرد: قشر دانشجو با بلوغ فکری وسیاسی که دارد نباید تحت تاثیر جریان های سیاسی بیرون دانشگاه قرار گیرد.

یوسف پور امید به آینده در بین دانشجویان را لازمه ی پیشرفت دانست و خاطرنشان کرد: قشر جوان ودانشجو باید با امیدواری به آینده در جاهایی که ضعف وجود دارد تغییر ایجاد نموده و در حفظ عزت نظام ، حاکمیت و توسعه کشور نقش بارز ایفا کند.