معاون فرماندار نور: تکریم معلم تکریم و تعظیم در برابر علم است.

قلم ما: در آستانه فرا رسیدن هفته معلم و تجلیل از مقام شامخ معلمین جلسه ای به ریاست سعید یزدانی معاون فرماندار شهرستان نور در فرمانداری تشکیل شد. معاون فرماندار نور در ابتدا با تاکید بر برگزاری برنامه های بزرگداشت مقام معلم، با اشاره به دستور کار جلسه به بحث پیرامون اهمیت ، جایگاه و […]

قلم ما:

در آستانه فرا رسیدن هفته معلم و تجلیل از مقام شامخ معلمین جلسه ای به ریاست سعید یزدانی معاون فرماندار شهرستان نور در فرمانداری تشکیل شد.

معاون فرماندار نور در ابتدا با تاکید بر برگزاری برنامه های بزرگداشت مقام معلم، با اشاره به دستور کار جلسه به بحث پیرامون اهمیت ، جایگاه و مقام معلم درجامعه پرداخت وگفت : معلمان انسان سازند و وقتی انسان ساخته شود همه چیز ساخته می شود .گفت: معلمان می بایست با رفتارشان در جهت هدایت و ارشاد انسان ها و زدودن آسیب های اجتماعی گام بردارند.
وی افزود : معلم انسان ساز است و تکریم او تکریم و تعظیم در برابر علم است.

یزدانی تکریم از معلمان را یک وظیفه عمومی عنوان کرد و گفت: جامعه فرهنگی باید از طرف آحاد جامعه تکریم و احترام شوند، چرا که نقش تعلیم و تربیت نسل های آینده جامعه را این قشر فرهیخته بعهده دارند و این وظیفه سنگینی است که باید ارج نهاده شود.

در ادامه جلسه اسدیان مدیر آموزش و پرورش نور افزود : جلسه با محوریت برنامه ریزی و هماهنگی هر چه بهتر مراسم گرامیداشت هفته معلم است پس لازم است که برنامه های این ایام بصورت دقیق اجرایی گردد.

اسدیان تکریم وتجلیل از مقام معلم را وظیفه همه آحاد جامعه دانست وافزود : انجمن اولیا ومربیان ، تشکل های دانش آموزی ، بازاریان ، دانشگاهیان ، پزشکان ، مهندسان و تمام کسانی که از محضر معلمان بهره برده اند باید در تکریم ، تجلیل و بزرگداشت مقام معلم نقش ایفا کنند .

روابط عمومی فرمانداری شهرستان نور

IMG_0201

IMG_0203IMG_0183IMG_0200-1