مدیر دبستان غیر دولتی قائم (عج) شهرنور: مشارکت اولیا کلید موفقیت مدارس است

به گزارش قلم ما: سید مصطفی حسینی مدیر دبستان غیر دولتی قائم (عج) شهرنور در جشنواره لقمه مامان با اشاره به ضرورت توجه به نظرات و دیدگاه های اولیا در اجرای برنامه های آموزشی و پرورشی گفت : زمانی میتوانیم ادعای موفقیت داشته باشیم که اولیا هم با ما در پیشبرد اهدافمان ما را یاری […]

به گزارش قلم ما:

سید مصطفی حسینی مدیر دبستان غیر دولتی قائم (عج) شهرنور در جشنواره لقمه مامان با اشاره به ضرورت توجه به نظرات و دیدگاه های اولیا در اجرای برنامه های آموزشی و پرورشی گفت : زمانی میتوانیم ادعای موفقیت داشته باشیم که اولیا هم با ما در پیشبرد اهدافمان ما را یاری نمایند برگزاری اینگونه مراسمات مشارکت کنند تا این جشن ها به بهترین شکل ممکن برگزار شود.
حسینی در ادامه گفت:باید زمینه ای را فراهم ساخت تا مردم در مدارس مشارکت ذهنی و عاطفی داشته باشند و در اجرای برنامه های تربیتی و آموزشی با مدرسه همکاری نمایند چرا که کیفیت یکی از مهمترین عوامل رشد و توسعه مدارس است.
مدیر دبستان غیر دولتی قائم (عج)در ادامه با اشاره به جشنواره لقمه مامان افزود:این پنجمین جشنواره ما است که همه ساله در روز میلاد پیامبر برگزار میکنیم و هدفمان ترویج تغذیه سالم و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی است که با مشارکت کلیه اولیا برگزار شد و امروز شاهد هستیم که ۹۸% از اولیا در این جشن شرکت کردند و این میزهای رنگارنگ پر از غذا هم با مشارکت اولیا تهیه شده و دو روز هم درگیر این کار بودند و در پایان این جشنواره به دانش آموزان کتاب نفیس اهدا خواهد شد.
وی در ادامه توضیح داد:امسال دهمین سالگرد تاسیس مدرسه قائم است و در طول این ده سال ما موفق شدیم دو هزار و ۹۴۵ دانش آموز را تحت آموزش خود قرار دهیم و حدود ۲۵۰ نفر از همکاران در طی این ۱۰ سال با ما مشارکت داشتند.
همچنین۳۹۰ نفر از دانش آموزان مان فارغ التحصیل شدند و از این ۳۹۰ نفر ۵۰% در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی قبول شدند که ماه عسل تلاش دانش آموزان، پیگیری خانواده ها و دلسوزی معلمان این مدرسه به دانش آموزانمان بود.
حسینی در پایان با بیان اینکه ما درمدرسه قائم حدود ۴۲۰ دانش آموز داریم افزود:مدرسه ای موفق است که مشارکت خانواده ها را همراه خود داشته باشد و در کنار آن هم دلسوزیها و تلاشهای معلمان و هدایتشان برای دانش آموزان بهترین فرصت را مهیا میکند.