معاون فرماندار نور، برضرورت انجام مصوبات شورای ترافیک تاکید کرد .

به گزارش قلم ما: شورای ترافیک شهرستان نور با حضور یزدانی معاون فرماندار، نائیج بخشدار مرکزی، ذوالفقاری بخشدار چمستان، رنجکش بخشدار بلده، اسدی شهردار نور، چمن آرا شهردار چمستان و دیگر اعضای مربوطه در دفتر کار معاون فرماندار برگزار شد. معاون فرماندار نور در ابتدا این جلسه با بیان اینکه برگزاری مستمر جلسات شورای ترافیک […]

به گزارش قلم ما:

شورای ترافیک شهرستان نور با حضور یزدانی معاون فرماندار، نائیج بخشدار مرکزی، ذوالفقاری بخشدار چمستان، رنجکش بخشدار بلده، اسدی شهردار نور، چمن آرا شهردار چمستان و دیگر اعضای مربوطه در دفتر کار معاون فرماندار برگزار شد.

معاون فرماندار نور در ابتدا این جلسه با بیان اینکه برگزاری مستمر جلسات شورای ترافیک شهرستان نقش بسزایی در برطرف کردن مشکلات ترافیکی و رونق بهبود عبور و مرور شهری دارد گفت: تشکیل منظم جلسات زمینه همدلی و هماهنگی در تصمیمات و هم افزایی در اجرا را به دنبال خواهد داشت .

یزدانی فرهنگ سازی و آموزش تخصصی و عمومی را در رفع مشکلات ترافیکی حائز اهمیت و بسیار اثرگذار خواند و برضرورت انجام مصوبات شورای ترافیک تاکید کرد .

معاون فرماندار گفت: مدیران ادارات مرتبط به حوزه راه با بررسی کمبودها و همکاری یکدیگر نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند.

در ادامه جلسه مسائل و مشکلات ترافیکی شهرستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت وهرکدام از اعضا نظرات و پیشنهادات سازنده خود را بیان نمودند.

IMG_0485IMG_0487

IMG_0491

IMG_0503

روابط عمومی فرمانداری شهرستان نور