رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان از افزایش ۱۰۶ درصدی تولید دانه روغنی کلزا در این استان خبر داد و گفت: ۹۰۰۰ تن دانه روغنی کلزا در کردستان برداشت شد.

۹۰۰۰ تن دانه روغنی کلزا در کردستان برداشت شد

پیمان اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج از افزایش ۱۰۶ درصدی تولید دانه روغنی کلزا در استان خبر داد و اظهار داشت: سال جاری بیش از ۹۰۰۰ تن دانه روغنی کلزا در کردستان برداشت شد. وی ضمن اعلام خرید و حمل کل دانه روغنی ۹۰۱۲ تن کلزای تولیدی کشاورزان کردستانی افزود: در سال گذشته ۴۳۷۸ تن […]

پیمان اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج از افزایش ۱۰۶ درصدی تولید دانه روغنی کلزا در استان خبر داد و اظهار داشت: سال جاری بیش از ۹۰۰۰ تن دانه روغنی کلزا در کردستان برداشت شد.

وی ضمن اعلام خرید و حمل کل دانه روغنی ۹۰۱۲ تن کلزای تولیدی کشاورزان کردستانی افزود: در سال گذشته ۴۳۷۸ تن دانه کلزا در کردستان تولید شده که این میزان در سال جاری با ۱۰۶ درصد افزایش به ۹۰۱۲ تن رسید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: از این میزان محصول دانه کلزا تولیدی، شهرستان سقز با تولید ۳۱۰۳ تن مقام اول و شهرستان کامیاران با تولید ۲۴۱۵ تن و دهگلان با ۸۳۷ تن در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

اسکندری تصریح کرد: امیدواریم با عملکرد مطلوب فعالان این بخش در سال جاری و باپرداخت به موقع مطالبات کشاورزان موجب ایجاد انگیزه میان بهره‌برداران و افزایش سطح زیرکشت این دانه روغنی در سال آینده شود.