با اقدام ستودنی خیرنیک اندیش بخش چمستان وقف ۵۰۰ میلیون تومانی در روستای سیدکلا صورت گرفت

مراسم تجلیل از واقف خیر اندیش بخش چمستان اسکندر بودش  با حضور هزار جریبی بخشدار،حاجی زاده امام جمعه، توپا حیدری رییس اداره اوقاف، دهیار و اعضای شورای اسلامی و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج و هیات امنا امامزاده سید فضل الله روستای سید کلا برگزار شد. به گزارش قلم ما: با اقدام شایسته و ستودنی خیر […]

مراسم تجلیل از واقف خیر اندیش بخش چمستان اسکندر بودش  با حضور هزار جریبی بخشدار،حاجی زاده امام جمعه، توپا حیدری رییس اداره اوقاف، دهیار و اعضای شورای اسلامی و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج و هیات امنا امامزاده سید فضل الله روستای سید کلا برگزار شد.

به گزارش قلم ما:

با اقدام شایسته و ستودنی خیر نیک اندیش بخش چمستان اسکندر بودش ، زمینی بمساحت۲۰۰ متر مربع به ارزش  ۵۰۰ میلیون تومان جهت گسترش و توسعه فضای شبستان امامزاده سید فضل الله روستای سید کلا وقف شد.

ائمه اطهار و معصومین الگوی ما در زندگی 

بخشدار چمستان در این مراسم اظهار کرد:هر انسانی برای زندگی دنیوی و اخروی خود برنامه هایی دارد که راه های زندگی را برایمان مشخص میکند.

الگوی همه ما ائمه اطهار و معصومین هستند تا بتوانیم آنها را سرلوحه خود قرار دهیم و درست زندگی کنیم،یکی از این راه های درست زندگی کردن وقف است که این فرهنگسازی باید هر چه بهتر و بیشتر نهادینه شود.

۷۰ % موقوفات شهرستان نور مربوط به بخش چمستان است

الاسلام حیدری رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نور هم در این مراسم اظهار کرد:
بیش از ۷۰٪موقوفات شهرستان نور مربوط به شهر و منطقه چمستان است که این عزیز خیراندیش اسکندر بودش حدود ۲۰۰ متر از زمین خود را که در روستای سید کلا بود صرفا جهت گسترش و بنای این امامزاده رفع کردند و واگذار کردند به هیات امنا این امامزاده که جا دارد از این عزیز خیراندیش وقف تشکر و قدردانی کنیم.

وقف کردن موجب آرامش در زندگی میشود

حجت الاسلام حاجی زاده امام جمعه چمستان هم در این مراسم اظهار کرد:

امروز روز بسیار میمون و مبارکی است برایمان چرا که اتفاق مهم وقفی در بخش چمستان رقم میخورد.

امام جمعه نور با اشاره به آیاتی از قرآن گفت:مال زن و فرزند زینت دنیاست و انسان میتواند اینها را زینت آخرت خود قرار دهد.

وی تاکید کرد:خدا میفرمایید بعد مردن حیاتی هم هست و کار ما در این دنیا تمام شدنی نیست و باید در آخرت حیاتی ابدی خواهیم داشت و چه خوب است که انسان بتواند با وقف آن را سرمایه آخرت بکند.

یکی از آثاری که در وقف کردن وجود دارد آرامش آن در زندگی است،خوشا به سعادت این خیر نیک اندیش که خداوند این سعادت را به ایشان داد و قطعا آثار آن را در زندگی خود خواهند دید.

 

گفتناسکندر بودش واقف خیر اندیش، ۲۰۰ متر مربع از زمین خود به ارزش ریالی ۵۰۰ میلیون تومان را جهت گسترش و توسعه فضای شبستان امامزاده سید فضل الله روستای سید کلا بخش چمستان شهرستان نور وقف نمود.