در اقدامی شایسته سرمایه گذارمجتمع تفریحی و توریستی دشت نور از بانوان خبرنگار شهرستان به مناسبت روز زن تجلیل کرد

به گزارش قلم ما، مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا و روز زن مهندس سیروس کبیری سرمایه گذار مجتمع تفریحی و توریستی دشت نور از بانوان خبرنگار شهرستان نور تجلیل کرد. نعمت گرجی مدیریت مجتمع تفریحی و توریستی دشت نور به نمایندگی از مهندس سیروس کبیری ضمن تبریک این روز اظهار کرد:نقش و جایگاه زنان در جامعه […]

به گزارش قلم ما، مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا و روز زن مهندس سیروس کبیری سرمایه گذار مجتمع تفریحی و توریستی دشت نور از بانوان خبرنگار شهرستان نور تجلیل کرد.

نعمت گرجی مدیریت مجتمع تفریحی و توریستی دشت نور به نمایندگی از مهندس سیروس کبیری ضمن تبریک این روز اظهار کرد:نقش و جایگاه زنان در جامعه بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است به طوری که بانوان با پشتکار قوی خود توانسته اند در کنار خدمت به سلامت روح و روان خانواده، در فعالیت های اجتماعی هم بدرخشند.

وی ضمن گرامیداشت روز زن و مقام مادر، اظهار داشت: خانواده در جامعه اسلامی به انسان مفهوم می دهد و سلامت اجتماع در خانواده و سلامت خانواده نیز مرهون زن است.

ایشان افزود: بانوان شاغل هم در سنگر خانواده و هم در سنگر کار و کوشش در محیط های اداری، نقش خود را به شایستگی ایفا کرده اند و خدمات قابل تقدیری را به جامعه خود ارائه نموده اند. ومیلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن، فرصتی است تا از بانوان خبرنگار شهرستان که الگویی توانمند هستند قدردانی شود.