سرمایه گذار مجموعه زیبای کافه رستوران رزلند:از سرمایه گذاری در این منطقه پشیمان نیستم/مسئولین شهرستان از سرمایه گذاران غیر بومی بیشتر حمایت کنند.

در سال های اخیر یکی از جذاب ترین فعالیت های مردم در گشت و گذارها به مجموعه کافه رستوران های شیک برند در سراسر جهان تبدیل شده است. جالب است که این موضوع در ایران به قدری جدی گرفته شده که ما این روزهای شاهد رستوران های عالی و حتی بین المللی در سطح شهرهای […]

در سال های اخیر یکی از جذاب ترین فعالیت های مردم در گشت و گذارها به مجموعه کافه رستوران های شیک برند در سراسر جهان تبدیل شده است.

جالب است که این موضوع در ایران به قدری جدی گرفته شده که ما این روزهای شاهد رستوران های عالی و حتی بین المللی در سطح شهرهای خصوصا استان های شمالی کشور هستیم و این موضوع خود می تواند گام مثبتی در جهت رشد صنعت گردشگری و توسعه منطقه باشد.

به گزارش قلم ما:

۲۷ اسفند سومین سال فعالیت مجموعه زیبای کافه رستوران ایرانی ایتالیایی برند و مدرن رزلند است که در نوع خود منحصربفردترین مجموعه با ویژگی های خاص در استان مازندران و منطقه نور و چمستان میباشد.

حسین ملک محمدی مالک و سرمایه گذار مجموعه کافه رستوران ،ایرانی ایتالیایی رزلند در خصوص هدف خود از سرمایه گذاری در منطقه نور و چمستان اظهار کرد: بنده از سال ۱۳۸۸ در این منطقه صاحب ویلا  هستم و این منطقه را در یک فقرامکانات دیدم و تصمیم گرفتم تا یک رستوران با ویژگی های منحصر بفرد برای گردشگرانی که به این منطقه میایند تاسیس کنم تا علاوه بر توسعه منطقه در ارائه امکانات برای گرشگران تاثیرگذار و هدفمند باشم.

وی گفت:ازاردیبهشت سال ۱۳۹۷ استارت کار احداث این رستوران زده شد و با یاری خداوند و مشکلاتی که  در خصوص تورم اقتصادی و افزایش نرخ ارز در برآورد اولیه هزینه با یک میلیارد وجود داشت توانستیم با چهار میلیارد تومان این مجموعه را به بهره برداری برسانیم.

ملک محمدی اضافه کرد:مجموعه کافه رستوران رزلند با مساحتی بالغ بر ۱۰۰۰متر مربع در چهار طبقه، احداث شد که در طبقه اول رستوران ایتالیایی،طبقه دوم رستوران ایرانی با انواع غذاهای اصیل ایرانی و شمالی و محلی،طبقه سوم کافه موزیک و طبقه چهارم روف گاردن که با ارتفاع ۲۰ متر از سطح زمین است با ویو جنگل الیمالات و روستای کاردگرکلا که در ضلع شمالی این مجموعه میباشد.

سرمایه گذار مجموعه رزلند افزود:در فاز اول این مجموعه ۱۰ نیرو بصورت مستقیم و در مجموع ۳۰ نفر بصورت غیر مستقیم مشغول بکار هستند که خدا را شکر با روشن کردن چراغ این مجموعه توانستیم در بحث مهم اشتغالزایی گامی تاثیرگذار برداریم.

وی تصریح کرد:مجموعه رستوران رزلند با توجه به لوکیشنی که  بین دو شهر توریستی نور و چمستان دارد دارای جذابیت های خاصی برای مردم منطقه و گردشگران است.

ملک محمدی اشاره کرد:نقطه ممتاز این مجموعه طراحی لوکس و شیک و غذاهایی است که از مواد درجه یک استفاده میشود هرچند خیلی هزینه مواد درجه یک بالاست ولی به هرحال تمام تلاشمان این است با استفاده از بهترین مواد شایسته ترین خدمات را در این مجموعه به مشتریان ارائه دهیم.

وی با اشاره به بیماری کرونا گفت:این بیماری کل دنیا را درگیر کرده است و متاسفانه بیشترین آسیب را رستوران ها و هتل ها دیده اند و از ۱۷ اسفند سال گذشته تا ۲۳ فروردین ماه تعطیل بودیم و در این شرایط ما تعدیل نیرو نداشتیم چون این نیروها بیمه این مجموعه هستند و با زحمت جذب شدند و از نظر انصاف هم باید این نیروها را حفظ میکردیم.

ملک محمدی خاطرنشان کرد:مسئولین در اینمدت وعده هایی دادند ولی متاسفانه هیچکدام از وعده ها عملی نشده است ما خیلی انتظار حمایت داشتیم ولی حتی برای دلجویی و سرزدن به ما هم نیامدند.

در حال حاضر بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا با ۳۰ ٪ پذیرش و رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی کار خود را انجام میدهیم.

این سرمایه گذار اشاره کرد:با این افزایش مواد غذایی و شرایط کرونا که آسیبی جدی به ما وارد کرد یکی از آیتم هایی که توانست این مجموعه را سرپا نگهدارد اینکه مالک این مجموعه خودم هستم و هزینه ای بابت اجاره آن نمیدهم ولی اگر مستاجر بودم باید مثل خیلی ها جمع میکردم.

وی گفت:دراین مجموعه انواع پیتزاها،انواع برگرها،انواع سالادها،استیک ها و ….سرو میشود..

ملک محمدی در پایان گفت:من از سرمایه گذاری در این منطقه پشیمان نیستم و واقعا این منطقه را یک منطقه بکر در استان مازندران میدیدم و چون یک مجموعه لوکس در اینجا وجود ندارد تصمیم به سرمایه گذاری در این منطقه گرفتم ولی از عدم همراهی مسئولین منطقه دلخور هستم و انتظارم این است من که یک سرمایه گذار غیر بومی هستم بیشتر حمایت شوم،ولی نه تنها هیچ حمایتی تا کنون صورت نگرفت بلکه مورد بی مهری برخی ادارات هم قرار گرفتیم.