فرماندار نور:امنیت برای سرمایه گذاران بخش خصوصی در شهرستان نور فراهم است

❇️چهارمین جلسه هم اندیشی و گفتگو پیرامون سرمایه گذاری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی با حضور دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رویان و سرمایه گذاران پروژه در سالن جلسات شهرداری رویان برگزار شد. ❇️به گزارش قلم ما،فرماندار نور در این جلسه با بیان اینکه،امنیت سرمایه گذاری در شهرستان نور برای همه […]

❇️چهارمین جلسه هم اندیشی و گفتگو پیرامون سرمایه گذاری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی با حضور دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رویان و سرمایه گذاران پروژه در سالن جلسات شهرداری رویان برگزار شد.

❇️به گزارش قلم ما،فرماندار نور در این جلسه با بیان اینکه،امنیت سرمایه گذاری در شهرستان نور برای همه افرادی که قصد سرمایه گذاری دارند را به شخصه تضمین و در چارچوب قانون تمام تلاش خود را برای رفع موانع خواهیم کرد گفت:شهرستان نور دارای قابلیت ها و فرصت های بسیاری برای جذب سرمایه گذار است که باید از این فرصت ها نهایت بهره را برد.

❇️علی شادمان بیان کرد:کسانی که بدنبال سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در منطقه باشند همه جانبه حمایت می شوند تا بتوانیم شاهد توسعه هر چه بیشتر این منطقه باشیم.

❇️فرماندار نور گفت:نگاه ما حمایت از بخش خصوصی و سرمایه گذاری در حوزه گردشگری است و تلاش خواهیم کرد تا بسترهای لازم برای سرمایه گذاران را فراهم نماییم.

❇️شادمان تصریح کرد:شناخت طرفین نسبت به برنامه های یکدیگر،شناخت نسبت به ظرفیت یکدیگر و دیدن ابعاد قضیه به نوع سرمایه گذاری با این حجم قطعا باید کارها اصولی پیش رود و وقتی منافع جمعی در این سرمایه گذاری دیده شود و عقلانیت و قانونمداری بر آن حاکم شود قطعا شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود که در سایه وحدت و همدلی اتفاق خواهد افتاد.

 

درک بالا،تجربه کافی و حمایت فرماندار شهرستان نور سبب دلگرمی و انگیزه سرمایه گذاران در این منطقه است

مهندس طاهرخانی مدیرعامل هلدینگ تهویه ایرانیان سرمایه گذار پروژه ۳۰۰۰میلیاردی شهر رویان هم در گفتگوی اختصاصی با قلم ما اظهار کرد:جلسه امروز بسیار خوب و پربار برگزار شد و حوزه طرفین بابت این قرارداد معین شد.

شهر رویان به لحاظ موقعیت و لوکیشن مناسبی که دارد میتواند افراد مختلفی را برای سرمایه گذاری در این منطقه جذب کند.

نوع سرمایه گذاری برای شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رویان باید شفاف میشد که در جلسه امروز با راهنمایی های فرماندار شهرستان نور این اتفاق افتاد.

به صراحت میتوانم بگویم که نقش فرماندار شهرستان نور در حمایت از سرمایه گذاران بسیار تاثیرگذار است چرا که دکتر شادمان هم تجربه کافی و هم درک بالا در مسائل دارند و همین سبب دلگرمی و انگیزه برای سرمایه گذاران میشود.

وی در پایان ضمن تقدیر از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رویان عنوان کرد:بنده به جرات میتوانم بگیویم که درصد قابل توجهی از ادامه جلسات بعدی نگاه و حمایت فرماندار در حل مسائل این سرمایه گذاری است.

❇️گفتنی است در این جلسه مقرر شد تا دونفر به نمایندگی از طرف سرمایه گذار و شهرداری رویان،شکل سرمایه گذاری را برای مقدمات تفاهم نامه طی یکهفته اعلام نمایند.