میزخدمت در شهر چمستان با حضور فرماندار و روسای ادارات نور وچمستان برگزار شد

فرماندار نور در مراسم میز خدمت که اینبار با حضور مسئولان ادارات در شهر چمستان برگزار شد اظهار داشت: مهمترین هدف ما از ایجاد و برگزاری برنامه میز خدمت در شهرها فراهم نمودن فرصتی برای دیدار چهره به چهره مردم با مسئولین دستگاه‌ها و ادارات به منظور ارائه مطالبات خود با آنها است و مشکلات […]

فرماندار نور در مراسم میز خدمت که اینبار با حضور مسئولان ادارات در شهر چمستان برگزار شد اظهار داشت: مهمترین هدف ما از ایجاد و برگزاری برنامه میز خدمت در شهرها فراهم نمودن فرصتی برای دیدار چهره به چهره مردم با مسئولین دستگاه‌ها و ادارات به منظور ارائه مطالبات خود با آنها است و مشکلات مردم منطقه را مرتفع میکند.

علی شادمان با بیان اینکه مهمترین مشکلی که در بخش چمستان مطرح شد مشکل کم آبی بود بیان کرد:مشکلی است و منابع آبی بشدت درحال کاهش است.

فرماندار نور گفت: این مشکل آنقدر جدی است که منابع بشدت آسیب دیده اند یعنی همان میزان بی آبی که وارد سرشاخه ها میشدند اضافه شدند ولی بازهم مشکل وجود دارد و حتما باید فکری اساسی در این خصوص بشود.

شادمان خاطر نشان کرد:در طول تاریخ ساخت و سازهای بی رویه ای انجام شده که ذخائر را میبلعد و این انکار نشدنی است.

فرماندار نور با اشاره به اینکه،هرجا و مکان ذخائر بستر خاص خود را دارد گفت: باید همه تلاشمان را بکنیم تا از هدر رفت آب جلوگیری نماییم.

وی خبر داد:تا کنون بیش از ۵۰ میلیارد ریال برای آب بودجه در شهرستان نور تخصیص داده شده است.

فرماندار نور در ادامه گفت:مسائل دیگری همچون سوتفاهماتی در برق وجود دارد که اقداماتی در این زمینه صورت گرفت،همچنین اختلافات اراضی میان روستاها با خریداران وجود یکی دیگر از مشکلات مردم این منطقه است که پیگیری های لازم صادر شد.

فرماندار نور افزود: مردم ولی نعمتان اصلی انقلاب ما هستند و یکی از دلایل مهم ثبات و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی اعتقاد، پایبندی و همراهی همین مردم قدرشناس و فهیم در شرایط سخت و دشوار جامعه است و ما هم تمام تلاش خود را برای فراهم نمودن مشکلات و دغدغه‌های مردم خواهیم کرد.

گفتنی است در پایان فرماندار شهرستان نور بهمراه معاون عمرانی و بخشدار،شهردار و عضو شورای شهر چمستان از ساختمان دانشگاه پیام نور و همچنین پروژه بزرگ کارخانه کمپوست شهرستان نور بازدید بعمل آوردند.