میز خدمت دیدار چهره به چهره مسئولین و مردم شهر رویان برگزار شد

✅میز خدمت با حضور دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور، ذولفقاری بخشدار مرکزی،مهندس حسین زاده شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رویان و روسای ادارات نور و رویان و مردم در مسجد جامع شهر رویان برگزار شد. به گزارش قلم ما،فرماندار شهرستان نور اظهار کرد: دیدارهای چهره به چهره مسئولان و مدیران با مردم در قالب […]

✅میز خدمت با حضور دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور، ذولفقاری بخشدار مرکزی،مهندس حسین زاده شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رویان و روسای ادارات نور و رویان و مردم در مسجد جامع شهر رویان برگزار شد.

به گزارش قلم ما،فرماندار شهرستان نور اظهار کرد: دیدارهای چهره به چهره مسئولان و مدیران با مردم در قالب برنامه “میز خدمت” نماد عینی مردم‌سالاری و تکریم آنان است.

دکتر شادمان ضمن تقدیر از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رویان و دیگر مسئولین ادارات نور و رویان افزود:به برکت خون شهدا و انقلاب احترام و تکریم مردم بعنوان یک اصل در این کشور حاکم شد، بر همین اساس یکی از رسالت‌های مهم دولت برقراری روابط دوسویه و بی‌واسطه مسئولین با مردم در قالب برنامه میز خدمت است که اینباربا مردم شهر رویان دیدار داشتیم.

مهندس حسین زاده شهردار رویان هم خاطرنشان کرد: مردم ولی نعمتان اصلی جامعه بشمار می‌روند و مسئولان در هر پست و مقامی خدمت به مردم را باید بعنوان یک افتخار برای خود برشمارند.

گفتنی است میز خدمت مسئولان در مسجد جامع شهر رویان با مشارکت فرمانداری شهرستان نور و شهرداری شورای اسلامی شهر رویان و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در جهت رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم و دیدار چهره به چهره آنان با مسئولان در رویان برگزار شد.