نماینده مردم شهرستان های نور و محمودآباد در ملاقات با شهروندان رویانی تاکید کرد:

ملاقات عمومی مهندس فرزانه نماینده مردم شهرستان های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رویان در محل شهرداری برگزار شد. به گزارش قلم ما،مهندس سعید فرزانه نماینده مردم شهرستان های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی،در حاشیه این ملاقات عمومی با بیان اینکه پاسخگویی به […]

ملاقات عمومی مهندس فرزانه نماینده مردم شهرستان های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رویان در محل شهرداری برگزار شد.

به گزارش قلم ما،مهندس سعید فرزانه نماینده مردم شهرستان های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی،در حاشیه این ملاقات عمومی با بیان اینکه پاسخگویی به ارباب رجوع از وظایف اصلی خدمتگزاران نظام است گفت:تمام تلاشمان این است تا بتوانیم مشکلات مردم منطقه را حل کنیم،امروز هم با وحدت و همدلی که بین شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رویان وجود دارد به این شهر آمدیم تا بتوانیم راهگشای مشکلات شهروندان عزیز رویان باشیم.

مهندس حسین زاده شهردار رویان هم اظهار کرد:
تکریم ارباب رجوع یکی از مهمترین برنامه های مدیریت شهری رویان محسوب می شود به همین منظور باوجود شیوع ویروس کرونا منعی برای رسیدگی به مطالبات ارباب رجوع نداریم و پاسخگوی مشکلات و موضوعات مراجعه کنندگان هستیم.

وی افزود: امروز دومین نوبت ملاقات مردمی باشهروندان با حضور نماینده محترم شهرستان برگزار شد وضمن آگاهی از مشکلات و معضلات شهروندان در زمینه مسائل مرتبط به حوزه کاری شهرداری و ارائه رهنمودهای لازم، دستورات مقتضی را به منظور رسیدگی به دغدغه های شهروندان در کوتاه ترین زمان و همچنین در چارچوب قوانین شهرداری صادر شد.

مهندس حسین زاده اظهار داشت: برگزاری جلسات ملاقات مردمی تاثیر بسزایی در جلب رضایت شهروندان و تسریع رسیدگی به مشکلاتشان دارد.