پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر نور به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و  روز پرستار

دکتر جواد شجاعی رئیس شورای اسلامی شهر نور طی پیامی میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار به همه پرستاران پر تلاش و دلسوز به ویژه پرستاران مجاهد شهرستان نور تبریک گفت. به گزارش قلم ما؛ متن پیام  به شرح ذیل می باشد: ​ پرستار واژه ای نام آشنا که هر کدام از […]

دکتر جواد شجاعی رئیس شورای اسلامی شهر نور طی پیامی میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار به همه پرستاران پر تلاش و دلسوز به ویژه پرستاران مجاهد شهرستان نور تبریک گفت.

به گزارش قلم ما؛

متن پیام  به شرح ذیل می باشد:

پرستار واژه ای نام آشنا که هر کدام از ما زمانی نامش را دردمندانه فریاد زده ایم  و همواره پژواک این لغت مرهمی بر رنج هایمان در بستر بیماری بوده است.

​امسال اما سالی متفاوت است برای ایثار این فداکاران عرصه سلامت،سالی که پرستاران بسیاری را در میدان نجات جان بیماران از دست داده ایم،

سال شهدای عرصه سلامت.

حال بواقع میتوان معنای جهاد را فهمید با این جمله که :هر کس نفسی را حیات بخشد،مثل آن است که همه مردم را زندگی بخشیده است و باید قدردان پرستاران ،این انسانهای مقدس بود،چرا که وقتی بدانی هر آن ممکن است جان خود را بی هیچ تعارفی از دست بدهید قدم گذاشتن در این راه سخت می شود و همه عزیزان ،بخصوص جوانانی که ماندند تا خادمین این جبهه خدمت کشور باشند ،جز عشق به میهن هدفی ندارند.

​​اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار به همه پرستاران پر تلاش و دلسوز به ویژه پرستاران عزیز و مجاهد شهرستان نور ، برای این قشر شریف،سلامت و توفیق خدمت بیش از پیش از درگاه خداوند مسالت دارم.

جواد شجاعی رئیس شورای اسلامی شهر نور