پیام تبریک مدیر دبستان پسرانه شاهد شهرستان نور به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید

به گزارش قلم ما: ابراهیم ذکایی مدیر دبستان پسرانه شاهد شهرستان نور در پیامی ، بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی ۹۹-۱۴۰۰ را تبریک گفت. ✅در متن این پیام آمده است: 🌸🍃بسم الله الرحمن الرحیم ✅ فرارسیدن فصل جدیدی از تلاش و کوشش در مسیر سرنوشت ساز تعلیم و تربیت آینده سازان مملکت را به […]

به گزارش قلم ما:

ابراهیم ذکایی مدیر دبستان پسرانه شاهد شهرستان نور در پیامی ، بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی ۹۹-۱۴۰۰ را تبریک گفت.

✅در متن این پیام آمده است:

🌸🍃بسم الله الرحمن الرحیم

✅ فرارسیدن فصل جدیدی از تلاش و کوشش در مسیر سرنوشت ساز تعلیم و تربیت آینده سازان مملکت را به دانش آموزان عزیز شهرستان، اولیای محترم و معلمان و فرهنگیان فرهیخته، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

✅آموزش و پرورش به عنوان مهم ترین خاستگاه شناسایی استعدادها و شکوفا نمودن غنچه های امید و بسترسازی رشد و آگاهی، عهده دار مسئولیتی سنگین است که می تواند حرکت به سمت قله های رفیع دانش و معرفت را فراهم نماید.

✅امسال شروع مدارس رنگ و بوی دیگری دارد و باآنچه در گذشته بوده بسیار متفاوت ، حفظ سلامت دانش آموزان ومعلمان این سرمایه های ذی قیمت، مهم ترین اولویت نظام تعلیم و تربیت است.

✅ لذا با برنامه ریزی دقیق، ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی، در پانزدهم شهریورماه به استقبال سال تحصیلی ۱۴۰۰– ۱۳۹۹ خواهیم رفت ؛براین باوریم آموزش و پرورش، سنگ بنای پیشرفت و توسعه کشور بوده و تعطیل بردار نیست.

✅ضمن تاکید بر سلامت دانش آموزان عزیز، امیدوارم با همت عالی معلمان گرامی که به فرموده مقام معظم رهبری افسران سپاه پیشرفت کشورند ، ایران اسلامی، بیش از پیش، بر قله‌های امید، دانایی و سربلندی، نائل آید.

❇️ابراهیم ذکایی مدیر دبستان پسرانه شهرستان نور