پیام تبریک مهندس فرشید زاغ پشت عضو جوان شورای شهرستان نور بمناسبت ولادت باسعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان

مهندس فرشید زاغ پشت عضو شورای اسلامی شهرستان نور و شورای اسلامی شهر ایزدشهر طی پیامی ولادت  حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را تبریک گفت. در متن پیام مهندس زاغ پشت آمده است: جوانی، آغاز شکفتن است. جوانی، دنیای تحول است و جوان، کانون شور و هیجان، مرکز نشاط و سلامت، قلب تپنده […]

مهندس فرشید زاغ پشت عضو شورای اسلامی شهرستان نور و شورای اسلامی شهر ایزدشهر طی پیامی ولادت  حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را تبریک گفت.

در متن پیام مهندس زاغ پشت آمده است:

جوانی، آغاز شکفتن است. جوانی، دنیای تحول است و جوان، کانون شور و هیجان، مرکز نشاط و سلامت، قلب تپنده و سرمایه آینده یک ملت است،لذا امروز که کشور ایران به برکت خون شهیدان و نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسیر پیشرفت و توسعه در حال حرکت است، حضور نیروهای جوان، مؤمن، با استعداد و متخصص درعرصه های مختلف برای سرعت بخشیدن به این حرکت در جامعه امری ضروری است که مسئولین امر نیز باید عنایت ویژه ای به آن داشته باشند.

همچنین جوانان مؤظفند با رصد هشیارانه مسائل روز جامعه و تحولات کشور و منطقه درعرصه های حیات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ، در عین همکاری و یاری رساندن به مسئولان، با تلاش و کوشش مضاعف و ابتکار و نوآوری خود در مسیر پیشرفت و اعتلای کشور عزیزمان گام بر دارند.

اینجانب بمناسبت ولادت زیباترین، بااخلاق ترین، داناترین و رشیدترین جوان تاریخ ساز عاشورا،  حضرت علی اکبر(ع)، میلاد الگوی جوانان ایران اسلامی و روز جوان را به تمامی جوانان این کشور و بخصوص جوان غیور و توانمند شهرستان نور و شهر ایزدشهر تبریک و تهنیت عرض نموده و مؤفقیت و بهروزی آنها را در مسیر رشد و اعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

فرشید زاغ پشت
عضو شورای شهرستان نور و عضو شورای اسلامی شهر ایزدشهر