کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر چمستان:شوراها تبلور تحقق حقوق شهروندی هستند

✅زینب حسین زاده کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر چمستان در گفتگویی بیان کرد:شوراها تبلور تحقق حقوق شهروندی هستند. ✅وی افزود:امروزه شهر و محیط زندگی مدنی و اجتماعی، با شهروندان، معنی پیدا می کند و رابطه شهروندی با مدیریت شهری از جمله مسائل و موضوعات مهمی است که در حوزه مدیریت شهری در جهان […]

✅زینب حسین زاده کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر چمستان در گفتگویی بیان کرد:شوراها تبلور تحقق حقوق شهروندی هستند.

✅وی افزود:امروزه شهر و محیط زندگی مدنی و اجتماعی، با شهروندان، معنی پیدا می کند و رابطه شهروندی با مدیریت شهری از جمله مسائل و موضوعات مهمی است که در حوزه مدیریت شهری در جهان مورد توجه قرار گرفته است.

✅حسین زاده گفت:یکی از عواملی که می تواند به تحقق و پایداری نظام مردم سالاری در جامعه از طریق اجتماعات مردمی بیانجامد، توجه به حقوق شهروندی است که می توان دستیابی به این هدف را از سوی شوراهای شهر دنبال کرد.

✅وی بیان کرد:در یک نگاه جامع شوراها در بطن خود، کلیدواژه حقوق شهروندی، را دارا می باشند؛ زیرا فلسفه وجودی خود شوراها بندهایی از تحقق معیارها و مولفه های حقوق شهروندی است و به عبارت دیگر، شوراها تبلور تحقق حقوق شهروندی هستند.

✅حسین زاده خاطرنشان کرد:اینجانب ضمن استعانت از درگاه بیکران الهی و توجهات امام زمان (عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری پا به عرصه ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر چمستان نهادم تا ضمن حمایت شهروندان چمستانی از اینجانب بتوانیم با همدلی و مشارکت در توسعه،عمران و آبادانی دیار خود بکوشیم و گامهایی تاثیرگذار برای شهرمان برداریم.