◼️پیام تسلیت دکتر منوچهر(محمد)اصغری به مناسبت فرا رسیدن شب شهادت حضرت علی(ع)

🔰دکتر منوچهر (محمد)اصغری کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر چمستان طی پیامی فرا رسیدن شب شهادت حضرت علی(ع) را تسلیت گفت. 🔰متن این پیام به شرح ذیل میباشد: ▪️ شب قدر فرصتی است طلایی و ارزشمند برای شستشوی آینه دل از زنگار گناه و معصیت، در این شب از آسمان، باران انا انزلنا بر فرق […]

🔰دکتر منوچهر (محمد)اصغری کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر چمستان طی پیامی فرا رسیدن شب شهادت حضرت علی(ع) را تسلیت گفت.

🔰متن این پیام به شرح ذیل میباشد:

▪️ شب قدر فرصتی است طلایی و ارزشمند برای شستشوی آینه دل از زنگار گناه و معصیت، در این شب از آسمان، باران انا انزلنا بر فرق زمین می بارد .

▪️اینک که در شب‌های پر برکت قدر بار دیگر توفیق عبادت و بندگی و بهره‌گیری از معنویات خوان گسترده الهی نصیب همه بندگان شده، با یاد بزرگ‌مرد تاریخ حضرت علی (ع) زیر باران رحمت “لیله القدر” می‌ایستیم تا جان‌هایمان تطهیر شود و شاید به مضمون قدر که می‌گویند از هزار ماه برتر است دست‌یابیم گرچه ما را بر عظمت و شناسایی آن راهی نیست.

▪️اینجانب ضمن قبولی طاعات و عبادات همه همکاران همشهریان گرامی شهر چمستان در لیالی قدر، سالروز شهادت حضرت علی ابن ابی طالب(ع) را تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال توفیق رهروی هرچه بیشتر از منویات آن امام همام را طلب می‌نمایم.

منوچهر(محمد) اصغری