✅پیام تبریک ،نائب رئیس شورای اسلامی شهر چمستان بمناسبت عید نوروز باستانی و فرا رسیدن سال ۱۴۰۰

🔰دکتر رقیه معصومیان نائب رئیس شورای اسلامی شهر چمستان در پیامی فرا رسیدن عید نوروز و سال ۱۴۰۰ را به همشهریان چمستانی تبریک گفت. 🔰در متن این پیام آمده است: بسم‌الله الرحمن الرحیم 🔰یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ 🔰خداوند متعال […]

🔰دکتر رقیه معصومیان نائب رئیس شورای اسلامی شهر چمستان در پیامی فرا رسیدن عید نوروز و سال ۱۴۰۰ را به همشهریان چمستانی تبریک گفت.

🔰در متن این پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

🔰یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

🔰خداوند متعال را شاکریم که توفیق حلاوت حلول سالی دیگر را بر ما ارزانی داشت تا با تدبر و تعقل بر آنچه که گذراندیم در سایه کرامتش دل به تلاشی افزون برای عزت، سربلندی و کامیابی ببندیم.

🔰فرا رسیدن سال نو اگرچه پایان یک سال تلاش صادقانه است اما سرآغاز دیگری برای یک سال کوشش و خدمتگزاری مجدانه را رقم می زند.

🔰اینجانب با بهترین آرزوها برای شما همه شهروندان عزیز در سال جدید تلاش آمادگی خود را جهت حضور در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر چمستان اعلام میدارم و ضمن تبریک به همه نامزدهای محترم امیدوارم با همدلی و وحدت برای تحقق اهداف و پیشرفت شهر اهتمام ورزیم و در سال جدید گامی بزرگ برای حل مشکلات شهروندان برداشته و به موفقیت نائل شویم.

🔰در پایان از خداوند سالی سرشار از نیکویی،برکت،عزت،سعادت و سلامت برای همه همشهریان عزیز خواستارم.

🔰رقیه معصومیان نائب رئیس شورای اسلامی شهر چمستان