✅پیام تبریک زینب حسین زاده کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر چمستان به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

 زینب حسین زاده کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر چمستان در پیامی فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را به مردم شهر چمستان تبریک گفت.   ✅ در متن این پیام تبریک آمده است:   🌸شهر رمضان الذی انزل فیه القرآن🌸 🌸ماه رمضان بهار قرآن و ماه فضایل و ضیافت بیکران الهی است که حلول […]

 زینب حسین زاده کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر چمستان در پیامی فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را به مردم شهر چمستان تبریک گفت.

 

✅ در متن این پیام تبریک آمده است:

 

🌸شهر رمضان الذی انزل فیه القرآن🌸

🌸ماه رمضان بهار قرآن و ماه فضایل و ضیافت بیکران الهی است که حلول شکوهمندش به دل های مشتاق مومنان روزه دار لحظه وصال را بشارت می دهد. رمضان فرارسید و بندگان خدا را به ضیافت عشق و دل دادگی با معبود دعوت می کند.

🌸این ماه فرصتی برای آزمودن خویش در برابر نفس های دنیوی و مجالی برای پاکیزه شدن از هرگونه گناه می باشد و چه خوب است که از ماه میهمانی و مهربانی خداوند کمال استفاده را نماییم.

🌸در این ماه برای بندگان ،سفره ای به وسعت بخشندگی خدا پهن شده و اگر لایق باشم تحول در رمضان یک تحولِ بزرگ است، تحولی از خویشتن به پروردگار، رهایی از منیّت برای نیل به آدمیت، از بی‌قیدی به مسئولیت، فرصتی مغتنم برای خدایی و آسمانی شدن، برای پیدا کردن گمشده‌های درون، گمشده‌هایی که اگر آنها را بشناسیم و پیدایشان کنیم در واقع واژه اشرف مخلوقات را درک کرده ایم .

🌸 اینجانب ضمن تبریک و تهنیت فرا رسیدن این ایام پربرکت ، از درگاه حق تعالی آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان را مسألت می نمایم و امیدوارم با بهره گیری معنوی از لیالی پرفضیلت ماه مبارک رمضان و عمل به آنها همواره نقش مؤثری در توسعه، پیشرفت و آبادانی شهر زیبا و سرسبز چمستان ایفاء نماییم.

🔰زینب حسین زاده کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر چمستان