✅پیام تبریک علی اصغر رفیعی به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان

🔰علی اصغر رفیعی کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی ایزدشهر با صدور پیامی میلاد حضرت علی اکبر (ع) روز جوان را تبریک گفت. 🔰 در متن این پیام آمده است: 🌸بسم الله الرحمن الرحیم 🔰بی شک اعتلا ء و پویایی هر جامعه در گرو وجود جوانانی است که در درون آن جامعه پرورش یافته، برای […]

🔰علی اصغر رفیعی کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی ایزدشهر با صدور پیامی میلاد حضرت علی اکبر (ع) روز جوان را تبریک گفت.

🔰 در متن این پیام آمده است:

🌸بسم الله الرحمن الرحیم

🔰بی شک اعتلا ء و پویایی هر جامعه در گرو وجود جوانانی است که در درون آن جامعه پرورش یافته، برای پیشرفت آن گام برداشته و با کار و تلاش خود،آینده ای بهتر برای همنوعانشان رقم می زنند.

🔰جوان مظهر بالندگی ، پویایی و رستگاری جامعه است و جوانان به عنوان نیروهای پرتلاش، آگاه، خلاق و متفکر نقشی مهم و ارزنده در ساختار جامعه دارند و از سرمایه های کشور محسوب می شوند .

🔰جوانان ایران اسلامی با تاسی از رشادتهای حضرت علی اکبر (ع) در نهضت عاشورا در دوران مبارزات رژیم ستم شاهی و هشت سال دفاع مقدس در مقابل ظم و ستم ایستادگی نمودند و از آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع نمودند .

🔰این جوانان همواره در عرصه ها و دوره های مختلف حضوری پرشور و آگاهانه داشته اند و نقش قابل توجهی در پیشرفت کشور ایفا نموده اندو خدا را شاکریم که این نعمت غنی یعنی جوانان پرنشاط ، با انرژی و با استعداد به وفور در جمهوری اسلامی ایران و به ویژه در شهر ایزدشهر وجود دارد.

🔰اینجانب ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر(ع)، روز و هفته جوان به تمامی جوانان شهرستان نور بویژه جوانان برومند ،آگاه و ولایتمدار شهر ایزدشهر تبریک عرض نموده ، امیدوارم با همت جوانان برومند ایزدشهری با روحیه ای سرشار از امید و تلاش در مسیر توسعه و پیشرفت شهر گام برداریم و آتیه این خطه پر افتخار را در سایه الطاف الهی و بر پایه برنامه ریزی و تفکر آگاهانه بسازیم.