استاندار مازندران:تمام تلاش دولت یازدهم به اتمام رساندن طرح های نیمه تمام گذشته است.

به گزارش قلم ما: استاندار مازندران در مراسم افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی سردارشهید علی اصغرپولادی چمستان اظهار داشت: دولت یازدهم همه تلاش هایش را انجام داده است تا طرح های نیمه تمام گذشته را به اتمام برساند. ربیع فلاح با بیان این که در آغاز به کار دولت یازدهم، بیمه کارگران ساختمانی از مشکلات استان […]

به گزارش قلم ما:

استاندار مازندران در مراسم افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی سردارشهید علی اصغرپولادی چمستان اظهار داشت: دولت یازدهم همه تلاش هایش را انجام داده است تا طرح های نیمه تمام گذشته را به اتمام برساند.
ربیع فلاح با بیان این که در آغاز به کار دولت یازدهم، بیمه کارگران ساختمانی از مشکلات استان در این بخش بود، تصریح نمود: بیش از ۵۰ هزار نفر کارگران ساختمانی مازندران در دولت تدبیر و امید بیمه شدند.

نماینده عالی دولت در استان، با بیان این که امروز در دولت یازدهم به فرزندان عزیز ایرانی زیر ۱۴ سال، خدمات رایگان دندانپزشکی ارایه می شود، افزود: غربالگری کودکان دبستانی و اجرای طرح پزشک خانواده در دو استان مازندران و فارس که از جمله نتایج ارزشمند آن ثبت و ضبط الکترونیکی سوابق افراد می باشد از دیگر خدمات دولت یازدهم در حوزه سلامت است.

استاندار، خاطر نشان کرد: در مازندران بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای تمهید زیرساخت های بخش سلامت و ارایه خدمات درمانی در دولت تدبیر و امید هزینه شده است.

ربیع فلاح در بخش پایانی سخنان خود کارگران را ستون های اصلی اقتصاد مقاومتی توصیف نمود و گفت: سیاست های اقتصاد مقاومتی در استان با جدیت هر چه تمام تر در حال پیگیری است و مازندران در شمار استان برتر کشور در این راستاست.

گفتنی است،مرکز درمانی شهید پولادی چمستان که در آذرماه ۱۳۹۳ کلنگ زنی و در ۱۱ اردیبهشت ماه ۹۶ همزمان با روز کارگر با حضور استاندار افتتاح شد در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ متر مربع٬ بنایی بالغ بر ۱۸۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال احداث شده است.

این مرکز درمانی دارای واحدهای ارایه خدمات دندانپزشکی٬ مامایی٬ آزمایشگاه٬ داروخانه٬ تزریقات و پانسمان و اورژانس می باشد.