بازدید مسئولین استانی و شهرستانی از شرکت تولیدی باندطبی شمال

فرماندار شهرستان نور بهمراه مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مازندران،معاون عمرانی فرمانداری،بخشدار چمستان و دیگر مسئولان شهرستانی از شرکت تولیدی باند طبی شمال با مدیریت ارسلان سمیع پور بازدید بعمل آوردند. مدیر شرکت تولیدی باندطبی شمال: شرکت ما بصورت سه شیفت در حوزه تولید فعال است/ خط تولید جدید تا یکماه آینده وارد مدار […]

فرماندار شهرستان نور بهمراه مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مازندران،معاون عمرانی فرمانداری،بخشدار چمستان و دیگر مسئولان شهرستانی از شرکت تولیدی باند طبی شمال با مدیریت ارسلان سمیع پور بازدید بعمل آوردند.

مدیر شرکت تولیدی باندطبی شمال:

شرکت ما بصورت سه شیفت در حوزه تولید فعال است/ خط تولید جدید تا یکماه آینده وارد مدار می شود

ارسلان سمیع پور مدیر مجموعه کارخانه باندطبی شمال در گفتگو با قلم ما گفت: مجموعه تولیدی ما از ۱۸ سال قبل فعالیت خود را در شهرک صنعتی چمستان آغاز کرده است و در این مدت توانسته است با تلاش همه عوامل در عرصه تولید به یک برند معتبر تبدیل شود و تولیدات ما با تلاش ۸۰ پرسنل ما به اقصی نقاط ایران ارسال شود.
سمیع پور افزود: ما در این کارخانه پنبه خام را خریداری و بعد از تصحیح و تمیزکاری وارد چرخه پخت می کنیم و پنبه پخت میشود، پنبه پخت شده و بهداشتی شده وارد ۳ خط تولید ما قرار می گیرد و خروجی آن محصولات ما است از جمله پنبه های هیدروفیلی و پنبه های توپک بهداشتی ساده و رنگی که در وزن های مختلف بسته بندی میشود و باندهای زیر گچی نیز در سایزهای ۵٫۵ سانتی و ۷٫۵ سانتی ، ۱۰ و ۱۵ و ۲۰ سانتی تولید می کنیم.


مدیر مجموعه کارخانه باندطبی شمال خاطرنشان کرد: همواره به لطف حضرت حق امیدوار هستیم و باید عرض کنم امروز محصولات ما در بازارهای تهران، مشهد و دیگر شهرهای کشور عزیزمان توزیع می شود.
وی با اشاره به دلسوزی و حمایت مالم مارخانه گفت: این کارخانه متعلق به حاج احمد میرباقری است، ایشان فردی بسیار زحمتکش، پرتوان و پرتلاش است که علاوه بر این شرکت تولیدی در مناطق دیگر نیز فعالیت می کنند.
سمیع پور در ادامه افزود: به امید خدا طی یک ماه آینده خط جدید ما هم راه اندازی خواهد شد که همین جا این نوید را بدهم با شروع به کار آن می توانیم از ده نیروی کار جدید استفاده کنیم.
وی در پایان گفت: مهمترین درخواست ما از مسئولان حمایت است، عمده معظل برای ما بحث سند مالکیت اینجاست ما بعد از ۱۸ سال هنوز درگیر این موضوع هستیم، ما ۱۸ سال پیش قراردادی منعقد کردیم و هنوز مالکیت ما محرض نیست و این موجب دلهره و نگرانی شده که با این روند چگونه باید کار کنم در درجه اول باید سند داشته باشیم و جای پای من محکم باشد تا با خیال آسوده تولید و فعالیت کنیم.