با حضور فرماندار شهرستان نور به مشکلات ساختمان سیتی سنتر (پاساژموثقی) رسیدگی شد

با حضور فرماندار شهرستان نور،برادران موثقی سرمایه گذاران پاساژ موثقی ،شهردار نور،معاون عمرانی فرمانداری ، اعضای شورای اسلامی شهر نور،مسئولین واحدهای مالی ،درآمد،املاک ،حقوقی،کارپردازی،به مشکلات ساختمان سیتی سنتر (پاساژ موثقی) رسیدگی شد. فرماندار شهرستان نور در این جلسه با بیان اینکه اهمیت و نقش مبلمان شهری در خدمات­ رسانی و زیباسازی شهری از اهمیت زیادی […]

با حضور فرماندار شهرستان نور،برادران موثقی سرمایه گذاران پاساژ موثقی ،شهردار نور،معاون عمرانی فرمانداری ، اعضای شورای اسلامی شهر نور،مسئولین واحدهای مالی ،درآمد،املاک ،حقوقی،کارپردازی،به مشکلات ساختمان سیتی سنتر (پاساژ موثقی) رسیدگی شد.

فرماندار شهرستان نور در این جلسه با بیان اینکه اهمیت و نقش مبلمان شهری در خدمات­ رسانی و زیباسازی شهری از اهمیت زیادی برخوردار است اظهار کرد:توسعه زیرساخت ها نقش مهمی در پیشرفت فضای شهری دارد و برای ما حائز اهمیت است.

دکتر شادمان خاطرنشان کرد:مجموعه تجاری برادران موثقی حدود ۱۴ سال است بدلیل ناتمام ماندن پروژه در زمان های متفاوت به سرانجام نرسید.

فرماندار نور گفت:امروز در این جلسه آمدیم تا با یک تبادل نظر و قوانین و حفظ حقوق طرفین این گره را که در مرکز شهر است بدلیل سو برداشت ها اتفاق افتاده برطرف کنیم و هرچه زودتر به سرانجام برسانیم.

وی در پایان گفت:شهرداری و شورای اسلامی شهر نور در موضوعات مختلف تعامل خوبی با ما دارند و حل گره ها و پیچیدگی های شهرستان را با کمک هم توانستیم حل بکنیم.