با رای اعضای شورای اسلامی شهربلده سید سعید حسینی بعنوان رییس شورا و حامد کیانی بعنوان نایب رییس شورا انتخاب شدند

مراسم تحلیف ششمین دوره اعضای شورای اسلامی شهر‌ بلده با حضور فرماندار برگزار شد و سید سعید سعیدی بعنوان رییس شورا و حامد کیانی بعنوان نایب رییس شورا انتخاب شدند. به گزارش قلم ما، نخستین جلسه هر دوره شورا تحت ریاست مسن‌ترین و جوان‌ترین عضو شورا با حضور فرماندار نور تشکیل شد که و اعضا […]

مراسم تحلیف ششمین دوره اعضای شورای اسلامی شهر‌ بلده با حضور فرماندار برگزار شد و سید سعید سعیدی بعنوان رییس شورا و حامد کیانی بعنوان نایب رییس شورا انتخاب شدند.

به گزارش قلم ما، نخستین جلسه هر دوره شورا تحت ریاست مسن‌ترین و جوان‌ترین عضو شورا با حضور فرماندار نور تشکیل شد که و اعضا به این ترتیب مراسم تحلیف را آغاز و پس از ادای سوگند متن سوگند نامه را امضاء کردند.

فرماندار شهرستان نور در این مراسم گفت: شوراهای اسلامی برآمده از متن مردم هستند که موظفند به منظور پاسداشت حضور حماسی جامعه در انتخابات ۲۸ خرداد، به مردم خدمت رسانی کنند.

🔰علی شادمان ضمن ایجاد اتحاد و همدلی بین اعضای شورا افزود: اعضای شورای اسلامی موظفند تا با همدلی و همراهی با یکدیگر، از تنش ها جلوگیری کرده و با شناخت دقیق و بررسی حوزه‌های مختلف شهر، استفاده از نظر کارشناسان و شناسایی نقاط آسیب‌پذیر و کمتر توسعه یافته، بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند.