بخشدار بلده در پیامی سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) را تسلیت گفت

به گزارش قلم ما مهندس علیزاده بخشدار بلده در پیامی سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) را تسلیت گفت. در متن این پیام آمده است:                بسم الله الرجمن الرحیم   « السلام علیک یا فاطمه الزهرا یا بنت رسول الله » حضرت فاطمه (س) بانوئی فداکار بودند که با شجاعت هر چه تمام در دفاع […]

به گزارش قلم ما مهندس علیزاده بخشدار بلده در پیامی سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

               بسم الله الرجمن الرحیم
  « السلام علیک یا فاطمه الزهرا یا بنت رسول الله »

حضرت فاطمه (س) بانوئی فداکار بودند که با شجاعت هر چه تمام در دفاع از حریم ولایت در مقابل دشمنان ولایت و امامت تا پای جان ایستاده و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نکردند، پیروی و اطاعت از ولی خدا درس مهمی است که آن حضرت، به جهانیان دادند تا انسان راه سعادت و نجات را در پیش گیرد.

دختر گرامی پیامبر اکرم(ص) علیرغم حیات کوتاه خویش الگوی خوبی برای مسلمانان جهان وبلکه تمام بشریت بوده و پیروی و اطاعت از ولی خدا ،درس مهمی است که آن حضرت، به جهانیان دادند تا انسان راه سعادت و نجات را در پیش گیرد چرا که هر کس به ولایت فقیه اقتدا کند، بی تردید راه حق و حقیقت را برگزیده است.

شهادت حضرت زهرا(س) تنها واقعه ای تاریخی نیست؛ بلکه آموزه ای متعالی در باب ولایتمداری و دفاع از ارزش های اسلام ناب محمدی (ص) است.

فاطمیه ایام حزن اهل بیت در مصیبت مادر اهل بیت فاطمه زهرا(س)است که شیعیان جهان به یادآن برترین بانوی زنان عالم به سوگ می نشینند و در مظلومیت او ندبه می کنند و ازپایداری او درس استقامت و مبارزه با ظلم می گیرند.

اینجانب فرارسیدن ایام سوگواری شهادت جانگداز دخت مکرم نبی اسلام(ص) ،سیده النساء العالمین ، یاس آل یاسین، اسوه ی کامل زنان جامعه اسلامی از صدر اسلام تاکنون و مدافع حریم ولایت ، حضرت فاطمه الزهرا ( س ) را به ساحت مقدس امام زمان ( عج ) و مقام معظم رهبری(مدظله)  و محبان و پیروان آن حضرت تسلیت عرض می نمایم .

ایمان علیزاده بخشدار بلده