رئیس اداره صمت و رئیس اتاق اصناف شهرستان نور در پیامی فرا رسیدن عید سعید مبعث را تبریک گفتند.

  ✅به گزارش قلم ما متن پیام مهندس نادر انببا رئیس اداره صمت و رامین اسدی رئیس اتاق اصناف شهرستان نور بشرح ذیل می باشد : ✅بسم الله الرحمن الرحیم ✅ستاره‌ای بدرخشید و ماه مجلس شد دل رمیده ما را انیس و مونس شد ✅بیست و هفتم ماه رجب، روزی است که نور امید آمد […]

 

✅به گزارش قلم ما متن پیام مهندس نادر انببا رئیس اداره صمت و رامین اسدی رئیس اتاق اصناف شهرستان نور بشرح ذیل می باشد :

✅بسم الله الرحمن الرحیم

✅ستاره‌ای بدرخشید و ماه مجلس شد
دل رمیده ما را انیس و مونس شد

✅بیست و هفتم ماه رجب، روزی است که نور امید آمد تا همگان پرده ظلمت وتاریکی را کنار زنند وبا نور رحمت وجود خود را نورانی بخشند در شب عید سعید مبعث، و به یمن مبعوث شدن حضرت محمد مصطفی (ص) به پیامبری، قلبها به تسخیر در آمد و دل ها شاد و لب ها خندان وراه سعادت و خوشبختی نمایان گشت.

✅«مبعث»آغازی بر پایان خرافه گری ها و شرک ورزی ها ، شروع بندگی برای ذات اقدس خداوند و رهایی از ظلم و ستم و مسیر روشنی در برابر تاریکی جهل و خط بطلان بر باطل و اعمال غیر انسانی است.

✅روزی است که حضرت محمد مصطفی ( ص ) رسالت پیامبری خود را با تکیه بر اجرای حق و زدودن ناپاکی ها آغاز کرد تا منشا خیر وبرکت برای همگان باشد.

✅اینجانبان فرارسیدن این عید بزرگ را به همه مسلمانان و هم میهنان ، به ویژه مردم شریف شهرستان نوز و اصناف و بازاریان تبریک و تهنیت عرض نموده، و سربلندی و عظمت همگان را در راه و مسیری که پیامبر اسلام(ص) ترسیم نموده اند از خداوند متعال خواهانیم.

✅نادر انبیا رئیس اداره صمت و
رامین اسدی رئیس اتاق اصناف شهرستان نور