سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهر چمستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان نور: سومین جلسه شورای فرهنگ بخش چمستان ، روز چهارشنبه مورخ ۱۰ دی ماه ۹۹ در دفتر امام جمعه محترم بخش چمستان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد. در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین حاجی زاده ،امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی بخش چمستان ،ضمن […]

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان نور: سومین جلسه شورای فرهنگ بخش چمستان ، روز چهارشنبه مورخ ۱۰ دی ماه ۹۹ در دفتر امام جمعه محترم بخش چمستان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین حاجی زاده ،امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی بخش چمستان ،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و تسلیئت ایام فاطیمه بیان داشتند:در طول تاریخ ، جبهه حق مظلوم واقع شده اما همیشه عنایت الهی شامل جبهه حق بوده است و مصداق جبهه حق ، نظام مقدس جمهوری اسلامی ما میباشد. علیرغم همه هجمه ها از سوی استکبار جهانی عنایت حق تعالی مشمول این نظام شده و هر روز قوی تر از دیروز به راه خود ادامه می دهد ایشان در بخشی دیگر از سخنانشان با اشاره به دستور جلسه شورا افزودند: در ایام بسیار مهمی به سر می بریم که از جمله موارد ، می توان به نهم دی سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت ،شهادت حضرت فاطمه الزهراء (س) و نیز سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی اشاره نمودکه باید با تبیین برنامه و استفاده بیشتراز فضای مجازی این ایام به بهترین شکل گرامی داشته شود.

در شروع جلسه این جلسه نیز داود فلاح رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی نور و دبیر شورای فرهنگ عمومی بخش چمستان ضمن موضوع جلسه افزودند: دی ماه به یک ماه تاریخ ساز در تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل شده است که حماسه های بی نظیری در این خلق شده استواز آن جمله می توان راهپیمایی مردم سراسر کشور در مقابل فتنه ۸۸ اشاره نمود .

ایشان در ادامه سخنانشان  به برخی از برنامه های فرهنگی که می توان در بخش چمستان انجام داد را تشریح نمود.

لازم بذکر است در این جلسه از سشایت و نرم افزار جامع نهضت همدلی چمستان که شامل دو حوزه کمک به نیازمندان و اشتغالزایی می باشد که برای اولین بار در سطح کشور و استان مازندران تهیه شده ، رونمایی شدتا بعنوان پایلوت در بخش چمستان اجرار گردد.و اطلاعات جامعی در هردو حوزه را دربر خواهد گرفت .

در پایان جلسه مصوباتی شامل اجرای برنامه های سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با بهره مندی بیشتر از فضای مجازی برگزار و یادواره شهدای بخش چمستان برگزار گردد و هم چنین مسابقات فرهنگی در فضای در حوزه های مختلف برای عموم مردم بخصوص قشر جوان و نوجوان نیز صورت اجرا می شود.