مدیرعامل مجموعه مهرگان تاکید کرد:نیروهای جوان سرمایه هرکشوری هستند و باید حمایت شوند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور از زمان حریرچی مدیرعامل و مهندس خدایار سالار مدیریت مجموعه مهرگان به جهت حمایت مالی در برگزاری نخستین جشنواره استانی تئاتر خیابانی مازندران (دیما) تجلیل و تقدیر کرد. به گزارش قلم ما،مدیرعامل مجموعه مهرگان هم اظهار کرد:حمایت از استعدادهای هنری کشور موجب بروز خلاقیت و ظرفیت های […]

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور از زمان حریرچی مدیرعامل و مهندس خدایار سالار مدیریت مجموعه مهرگان به جهت حمایت مالی در برگزاری نخستین جشنواره استانی تئاتر خیابانی مازندران (دیما) تجلیل و تقدیر کرد.

به گزارش قلم ما،مدیرعامل مجموعه مهرگان هم اظهار کرد:حمایت از استعدادهای هنری کشور موجب بروز خلاقیت و ظرفیت های نهفته و شکوفایی هنر می شود و لازمه رشد و بالندگی جوانان هنرمند است.

زمان حریرچی اظهار کرد:من و همسرم در تمام طول زندگی تلاش کردیم در جامعه اثر گذار باشیم و در طول زمان نیاز های متفاوتی به ما منعکس شد و توانستیم در حد توانمان حمایت و مشارکت کنیم.

مدیرعامل مهرگان افزود: با توجه به اینکه در این منطقه زندگی می کنیم، در حوزه های مختلف کمبودهای این منطقه برایمان در اولویت است و قطعا مشارکت خواهیم کرد چرا که اعتقاد من و همسرم بر این است که عمرمان محدود است و باید به نیاز مردم عزیزمان توجه کنیم و هر کسی در حد توان خود می تواند خدمتی را ارائه دهد.

حریرچی ادامه داد:در زمینه موضوعات فرهنگی من یکی از منتقدهای جدی در این حوزه هستم و به نظرم با انتخاب آدمهای کاردان کار در این حوزه باید بیشتر صورت بگیرد.

وی گفت:ما در کشورمان جوان های باهوش و مستعد زیادی داریم که چون در زمینه هنر حمایت نمیشوند از کشور میروند و متاسفانه ما این استعدادهای درخشان را تقدیم دنیا میکنیم و خودمان از این جوان ها استفاده نمیکنیم و این خیلی دردناک است.

حریرچی تاکید کرد:جوان های ما باید در زمینه های مختلف بخصوص در زمینه هنر حمایت شوند تا از هنر زده نشوند چرا که فرزندان و نیروهای جوان سرمایه هرکشوری هستند و باید حمایت شوند چراکه فرهنگ یک جامعه را حمایت از این جوانان نشان میدهد.

مدیرعامل مهرگان تصریح کرد:زیرساخت ها و زیربنای اقدامات فرهنگی باید اصولی باشد و درست به آن پرداخته شود،ما در حوزه مختلف توانستیم دنیا را تحت تاثیر قرار دهیم و حیف است از این توانمندی ها و ظرفیت ها حمایت نشود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور هم به نقش مهم سرمایه گذاران بخش خصوصی اشاره کرد و افزود: مجموعه مهرگان در برگزاری این جشنواره برای فرهنگی و هنری حمایت شایسته و بینظیری انجام داده است و مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور هم فرش قرمز قدردانی را برای این عزیزان پهن می کند.

شتاب در توسعه فرهنگی شهر با مشارکت بخش خصوصی

داوود فلاح با بیان اینکه مشارکت خیرین در حوزه فرهنگ و هنر به توسعه فرهنگی شهرستان شتاب می بخشد ضمن تقدیر از حمایت مالی مجموعه مهرگان در نخستین جشنواره استانی تئاتر خیابانی دیما گفت :شهرستان نور یکی از بهترین شهرستان ها در حوزه فرهنگ هنر استان مازندران است که ظرفیت های فرهنگی فراوانی دارد که با حمایت بخشهای خصوصی و مشارکت این عزیزان میتوانیم بمناسبت های مختلف فرهنگی جشنواره های استانی و کشوری را در این منطقه برگزار کنیم.

وی با اشاره به اقدام شایسته و ستودنی مجموعه مهرگان در ساخت مرکز دیالیز شهرستان نور که یکی از نیازهای مردم این منطقه بود بیان کرد: مجموعه مهرگان ثابت کرده است هرجا که مردم و منطقه نیاز به حضور آنان دارد از هرگونه همکاری دریغ نکرده اند و در حمایت های فرهنگی و هنری هم با کمک این مجموعه میتوانیم شاهد روزهای خوبی برای فرهنگ و هنر این شهرستان باشیم.

هم‌افزایی فکری، افزایش همکاری‌های عمرانی و فرهنگی شهرستان یکی از اهداف مجموعه مهرگان

در ادامه خدایار سالار مدیر مجموعه مهرگان شهرستان نور با بیان اینکه مجموعه مهرگان سالهای طولانی است که در استان مازندران و این منطقه در زمینه های مختلف فعالیت داشته است گفت:در خصوص برگزاری جشنواره تئاتر نشستی با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد جناب آقای فلاح برگزار شد و بخشی از هزینه این جشنواره با حمایت مدیرعامل مجموعه مهرگان مهندس راودمند پرداخت شد.

وی هم‌افزایی فکری، افزایش همکاری‌های عمرانی و فرهنگی شهرستان را یکی از اهداف این مجموعه بیان کرد و گفت:امیدواریم بتوانیم در کنار مسئولین شهرستان همکاری های موثری برای این منطقه داشته باشیم.