مدیرکل دفتر فنی، عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری مازندران از پروژه های در دست اجرای شهرداری رویان بازدید کرد

با حضور مدیرکل دفتر فنی، عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری مازندران به همراه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رویان از پروژه های عمرانی فعال در سطح شهر از جمله پروژه های دیوار حائل سبزه رود شمال شرقی، دیواره سنگی حاشیه آقا کیله در انتهای بابایی ششم و پارک در حال اتمام […]

با حضور مدیرکل دفتر فنی، عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری مازندران به همراه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رویان از پروژه های عمرانی فعال در سطح شهر از جمله پروژه های دیوار حائل سبزه رود شمال شرقی، دیواره سنگی حاشیه آقا کیله در انتهای بابایی ششم و پارک در حال اتمام آزادگان، بازدید به عمل آمد.

 

 

 

*سلسله سازندگی در شهر رویان جاری است

به گزارش اختصاصی هادی خزایی خبرنگار قلم ما،مهندس توکلی در حاشیه این بازدید ضمن ابراز خرسندی از حضور در شهر رویان اظهار کرد:جای تقدیر و تشکر دارد از مهندس حسین زاده شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رویان که فعالیت های عمرانی خوبی را به سرانجام رساندند و در دست اقدام دارند و با توجه به شرایطی که با وجود بیماری کرونا در کل جهان حاکم شده است و مسائل و مشکلات اقتصادی را بهمراه داشته است عزیزان ما در شهرداری رویان از سازندگی و اجرای پروژه های سطح شهر دست نکشیدند.

مدیرکل دفتر فنی و عمرانی استانداری مازندران در ادامه افزود:امیدواریم این سلسله سازندگی در شهر رویان ادامه داشته باشد و مردم خوب و عزیز شهر رویان هم از این خدمات بهره مند شوند.

*وحدت و همدلی شهرداری و شورای اسلامی شهر رویان ضروری ترین اصول توسعه و آبادانی

در ادامه مهندس حسین زاده شهردار رویان ضمن تقدیر و تشکر از حضور مهندس توکلی در شهر رویان اظهار کرد:امروز از پروژه های در دست اجرای شهرداری بازدید داشتیم و از مهندس توکلی تشکر میکنیم که در اجرای پروژه ها از ما حمایت کامل داشتند و ما دفعات متعددی خدمت ایشان رسیدیم و از راهنمایی هایشان بهره مند شدیم.

شهردار رویان با تقدیر از اعضای شورای اسلامی شهر تصریح کرد: همدلی شهرداری با شورای شهر رویان و همراهی متقابل در انجام پروژه ها یکی از ضروری ترین اصول برای توسعه و آبادانی شهر است.

مهندس حسین زاده در ادامه افزود:امیدواریم با همین وحدت و همدلی در آینده ای نه چندان دور شاهد بهره برداری از این پروژه ها در راستای خدمات رسانی بهتر برای شهروندان عزیز رویان باشیم.