همزمان با دهه مبارک فجر پروژه اصلاح طرح هندسی ورودی شرقی شهر چمستان کلنگزنی شد

با حضور مهندس فرزانه نماینده مردم شهرستان های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی،دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور،مهندس عبدی بخشدار جمستان،مهندس تونی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر چمستان و دیگر مسئولین شهرستانی آیین کلنگزنی پروژه اصلاح طرح هندسی ورودی شرقی شهر چمستان (سه راه عبدالده) با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال انجام […]

با حضور مهندس فرزانه نماینده مردم شهرستان های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی،دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور،مهندس عبدی بخشدار جمستان،مهندس تونی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر چمستان و دیگر مسئولین شهرستانی آیین کلنگزنی پروژه اصلاح طرح هندسی ورودی شرقی شهر چمستان (سه راه عبدالده) با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال انجام شد.

به گزارش قلم ما،در این مراسم مهندس اسحاق تونی شهردار چمستان ضمن تقدیر از همدلی و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر اظهار کرد:برای این پروژه تا تکمیل نهایی بیش از سه میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

شهردار چمستان گفت: امروز میدان و مسائل ترافیکی آن کلنگزنی میشود که اعتبار آن حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

این مسئول افزود:مطالعات این پروژه توسط مشاور ذیصلاح انجام شده است و به تایید شورای ترافیک شهرستان هم رسیده است.

شهردار چمستان ضمن تقدیر ویژه از نماینده مردم نور گفت:علاوه بر پشتیبانی های سایر موارد توانستند ۷۰۰میلیون تومان از محل منابع دولتی اعتبار بگیرند.

مهندس تونی در ادامه از نماینده و فرماندار خواستار پیگیری اعتبار از محل بازآفرینی شهری شد و بیان کرد: اکنون زمان گرفتن این اعتبار است و امیدواریم با پیگیری این موضوع بتوانیم در راستای ارائه خدمات به شهروندان تمام تلاش خود بکنیم.

مهندس فرزانه نماینده مردم شهرستان های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم ضمن تقدیر از اعضای شورای اسلامی شهر چمستان در خصوص انتخاب مهندس تونی شهردار با تجربه و توانمند اظهار کرد:از اعضای شورای شهر چمستان سپاسگزارم از اینکه شهرداری شهردار انتخاب کردند.

نماینده مردم نور با بیان اینکه،مهندس تونی قبل از اینکه حکم خود بعنوان شهردار را بگیرند با بنده تماس داشتند و در خصوص اعتبارات و تجهیزات سازمان همیاری شهرداری ها، که زمان مناسبی برای گرفتن ماشین آلات شهرداری است و شما پیگیر این موضوع باشید گفت:این پیگیری در کار جای تحسین دارد که امیدواریم با همین پشتکار در راستای خدمتگزاری به مردم شهر چمستان موفق باشند.

دکتر شادمان فرماندار نور هم ضمن تقدیر از اهتمام و همراهی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر چمستان در راستای خدمت به شهروندان اظهار کرد:تمام تلاشمان را در راستای حمایت از پروژه ها خواهیم کرد.