وضعیت کشتارگاه مطلوب است

فرماندار شهرستان نور به صورت سر زده از کشتارگاه دام نیمه صنعتی شهرستان نور بازدید کرد و نحوه کار در این مکان را بررسی نمود. علی شادمان در گفتگوی اختصاصی با(قلم ما)اظهار داشت: ارائه گوشت سالم و بهداشتی و مورد تأیید دامپزشکی با رعایت استانداردهای لازم به مردم مد نظر همه مسئولان شهرستانی است. فرماندار […]

فرماندار شهرستان نور به صورت سر زده از کشتارگاه دام نیمه صنعتی شهرستان نور بازدید کرد و نحوه کار در این مکان را بررسی نمود.

علی شادمان در گفتگوی اختصاصی با(قلم ما)اظهار داشت: ارائه گوشت سالم و بهداشتی و مورد تأیید دامپزشکی با رعایت استانداردهای لازم به مردم مد نظر همه مسئولان شهرستانی است.

فرماندار نور با بیان اینکه،مباحثی بین قصابان منطقه و کشتارگاه مطرح بود گفت: صبح امروز در موقعیت انتقال لاشه های گاو گوسفند حضور داشتیم که حدود ۲۰۱ راس گوسفند و بیش از ۴۰ راس گاو کشتار شد.

شادمان افزود:رعایت استانداردهای مورد نیاز و رفع برخی مشکلات در خصوص کشتارگاه سبب شد تا بازدیدی سرزده از این مکان داشته باشیم،چرا که گوشت قرمز یکی از مباحث جدی سبد غذایی شهروندان است و هم نظارت بر مباحث بهداشتی و هم رعایت حقوق قصابان و همچنین تعهدات پیمانکار باید مورد ارزیابی قرار گیرد که لازمه قضاوت نهایی است.

فرماندار نور خاطرنشان کرد:هرچند با روند بهداشتی مطلوب فاصله زیادی داریم اما نباید غافل شویم که زیرساخت های لازم هم برای این کشتارگاه فراهم نیستو در بازدیدی که صورت امروز صورت گرفت موضوعات بهداشتی در حد مقدورات مطلوب و لاشه سوزها هم فعال بود و جایی که نیاز بود تذکرات لازم داده شد.