پیام تبریک فرماندار شهرستان نور به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر

دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلابو ملت همیشه بیدار ایران اسلامی تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نور، متن پیام به شرح زیر می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا […]

دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلابو ملت همیشه بیدار ایران اسلامی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نور، متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا (اسرا -۸۱)
حق آمد و باطل نابود شد به درستی که باطل خود سزاوار محو و نابودی است.

«والفجرِ و لَیالٍ عَشْر…». دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان و در روزگار قحطی انسانیت، با انقلاب اسلامی خویش، صفحه‏ای زریّن را در تاریخ حیات آدمی گشود و صلای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جان جهانیان طنین ‏انداز کرد.

پیروزی انقلاب اسلامی بدون شک از بزرگ‌ترین افتخارات و دستاوردهای ملت مسلمان ایران است که در سایه یکپارچگی، وحدت کلمه، حقیقت‌خواهی، ظلم‌ستیزی، بیداری و آزادی‌خواهی مردم به وقوع پیوست، انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن با تمام وجود تلاش کرد، انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود.

انقلاب اسلامی سرآغاز تحولات بزرگ و بنیادین در ایران، منطقه و جهان است. انقلابی که به روایت معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) «معجزه قرن» و « انفجار نور» بود و فرارسیدن دهه فجر فرصت مغتنمی برای بازخوانی دستاوردهای عظیم انقلاب در حوزه های گوناگون می باشد.

همچنین تقارن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) با آغاز دهه فجر انقلاب برکات معنوی این ایام را دوچندان کرده و کشورمان را سراسر شادی و شور نموده است.

امیدوارم به برکت این ایام و با اتحاد و همدلی که اکنون بین مردم و مسئولین بوجود امده است سرآغازی باشد تا بتوانیم بر بیماری منحوس کرونا که داغ بزرگی را بر دل ملتمان و همه کشورهای دیگر قرار داده فائق آییم و روزگارمان را به مانند گذشته عاری از بیماری و مصیبت گرداند.

بدون شک در آستانه گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی با شکوه انقلاب اسلامی در تاریخ مجاهدت‌های دلیرانه ملت بزرگ ایران می توانیم با بلند همتی و نوآوری برای فعال سازی بستر‌های نوین و حرکت به سمت تحقق دولت الکترونیک با تجلی رویکرد اقتصاد مقاومتی و رونق تولید در راستای گام دوم انقلاب، با تکیه بر آینده نگری مورد توجه ویژه مسئولین امر، قرار گیرد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و تمامی شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و آرزوی طول عمر برای مقام معظم رهبری، سالگرد یوم‌الله دهه فجر را به ملت قهرمان ایران به ویژه شهروندان سرافراز شهرستان نور تبریک و تهنیت عرض می‎نمایم.امید است که در سایه الطاف الهی، شاهد توفیق روز افزون ایران اسلامی باشیم.

علی شادمان
فرماندار شهرستان نور