پیام تبریک مدیریت مجتمع تفریحی توریستی دشت نور به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

مهندس گرجی مدیریت مجتمع تفریحی نوریستی دشت نور در پیامی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت. به گزارش قلم ما در متن این پیام آمده است: پیروزی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی رویداد بزرگ و نقش آفرینی در تاریخ بشری بود که سراسر جهان را دگرگون ساخت و با اهداء خون […]

مهندس گرجی مدیریت مجتمع تفریحی نوریستی دشت نور در پیامی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش قلم ما در متن این پیام آمده است:

پیروزی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی رویداد بزرگ و نقش آفرینی در تاریخ بشری بود که سراسر جهان را دگرگون ساخت و با اهداء خون هزاران هزار شهید و اهتزاز پرچم پر افتخار ایران بر تارک هستی استقلال، آزادی، اقتدار و امنیت را برای ملت شریف و شجاع میهن عزیزمان به ارمغان آورد.

دهه مبارک  فجر، طلوع دوباره خورشید حق طلبی، ظلم ستیزی و عدالت خواهی در دستان معمار کبیر انقلاب و فرصتی مغتنم برای یاری گرفتن از رهنمودهای مقام معظم رهبری و درس آموزی از خون سرخ و آتشین مردان و زنانی است که نهال انقلاب را با عشق و اشتیاق کاشتند و با ایمان و اعتقاد آن را به چهل و دو سالگی رساندند.

ما با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده در چهل  و دومین سالگی انقلاب بر روی ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادگی کرده و با تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب و وصایای امام عظیم الشان تمامی تلاش خود را در جهت اعتلای ایران عزیز به کار خواهیم گرفت.
این جانب ضمن  تبریک سالگرد پیروزی و آن ایام با شکوه به ملت وفادار، خصوصاً مردم عزیز شهرستان نور، عزت و سربلندی کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی در خدمت به ملت شریف ایران را از خداوند منان مسئلت می کنم.

 

نعمت گرجی مدیریت مجتمع تفریحی توریستی دشت نور