پیام تبریک مهندس امید شایگان در پی انتصاب معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان نور

مدیر فروشگاه آهن آلات شایگان شهرستان نور با صدور پیامی انتصاب مهندس رضاناییج نوری بعنوان معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان نور را تبریک گفت. به گزارش قلم ما در متن این پیام آمده است: ✅برادر گرامی جناب آقای مهندس ناییج نوری نوید مسرت بخش انتصاب شایسته ی حضرت عالی را به سمت معاون سیاسی،امنیتی […]

مدیر فروشگاه آهن آلات شایگان شهرستان نور با صدور پیامی انتصاب مهندس رضاناییج نوری بعنوان معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان نور را تبریک گفت.

به گزارش قلم ما در متن این پیام آمده است:

✅برادر گرامی جناب آقای مهندس ناییج نوری

نوید مسرت بخش انتصاب شایسته ی حضرت عالی را به سمت معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان نور تبریک و تهنیت عرض نموده‏‌‏‌‏، بی شک سوابق ،تجارب و درایت  ارزشمند جناب عالی در جایگاه های مختلف مدیریت سیاسی و  اجتماعی نوید بخش حرکتی نو و تلاش مضاعف و با شتاب بیشتر در خدمت به مردم فهیم، فرهیخته و شهید پرور شهرستان نور است .

از درگاه ایزد منان عزت و سربلندی همه خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی با بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظّم رهبری (مدظله) و تدابیر دولت محترم در سال مزین به اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی را مسالت داریم و برای جناب عالی مزید توفیقات خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی این شهرستان خواستاریم .

امید شایگان مدیر فروشگاه آهن آلات شهرستان نور