پیام تبریک مهندس امید شایگان بمناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار

مدیر فروشگاه آهن آلات شایگان شهرستان نور با صدور پیامی ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار از تلاش های این قشر زحمتکش تقدیر کرد. به گزارش قلم ما در متن این پیام آمده است: سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) بعنوان روزپرستار ،ادای احترام به کسانی است که مهربانیشان مرهمی برای بیماران ، […]

مدیر فروشگاه آهن آلات شایگان شهرستان نور با صدور پیامی ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار از تلاش های این قشر زحمتکش تقدیر کرد.

به گزارش قلم ما در متن این پیام آمده است:

سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) بعنوان روزپرستار ،ادای احترام به کسانی است که مهربانیشان مرهمی برای بیماران ، و تلاش شان ،وسیله ای برای بازگشت مجدد نعمت بزرگ سلامتی به آنان است.

شغل شریف و پر زحمت پرستاری ،تفسیر بی نهایت فداکاری ،صبوری و نوع دوستی است و روز پرستار روز تجلیل از کرامت انسانی است که انسانیت را در سنگ صبور بودن و التیام بخشیدن به همنوعان می‌بیند و همنفس با بیماران عمر و سلامتی خود را به مخاطره می‌اندازد.

اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت الگوی صبر و ایثار، حضرت زینب (س) و روز پرستار به محضر تمامی پرستاران و سفیران سلامت ، مراتب تقدیر و تشکر خود را از زحمات و تلاش های ارزنده پرستاران زحمتکش شهرستان نور ابراز نموده، توفیق و ارتقاء روزافزون مقام و منزلت این قشر فداکار را ازدرگاه خداوند متعال مسالت دارم.

امید شایگان مدیر فروشگاه آهن شهرستان نور