پیام تسلیت مدیریت مجموعه تفریحی توریستی دشت نور بمناسبت فرا رسیدن سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی

مهندس نعمت گرجی با صدور پیامی فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت سپهبدحاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت. به گزارش قلم ما،در متن این پیام آمده است : “بسم رب الشهداء والصدیقین” ((وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ)) شهادت پاداش بزرگ خداوند به مجاهدان مخلص و صادقی است که […]

مهندس نعمت گرجی با صدور پیامی فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت سپهبدحاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش قلم ما،در متن این پیام آمده است : “بسم رب الشهداء والصدیقین” ((وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ)) شهادت پاداش بزرگ خداوند به مجاهدان مخلص و صادقی است که هنرمندانه عشق به ذات اقدس الهی را در اجرای فرمان او در سخت‌ترین میدان‌های جهاد و مبارزه با دشمنان خدا و انسانیت تا پای جان به اثبات رساندند.

سردار رشید و پرافتخار جهان اسلام، شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی که عمر پربرکتش را به جهاد خالصانه با لشکریان شیطان از بعثیان متجاوز تا صهیونیسم و تروریسم کور تکفیری و در رأس آنان تروریسم مستکبرانه دولتی آمریکا اختصاص داده بود، سرانجام به آرزوی بلندش رسید و آسمانی شد.

شهادتی که پاداش آن دلاور مرد بزرگ درعرصه جهاد فی سبیل الله بود و حال در اولین سالگرد این اسوه ایثار و شهادت یاد و خاطره او را گرامی داشته و قدر می داریم.

بی شک شهادت آن رادمرد عرصه نبرد با استکبار جهانی، فصل جدیدی را در ستیز جانانه با نظام سلطه جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار خواهد گشود و انتقام سختی را برای آنان رقم خواهد زد.

اینجانب نخستین سالگرد شهادت این سردار دلاور و عصاره مکتب ولایت و اسلام ناب محمدی را به محضر نورانی امام عصر حضـرت بقیه الله الاعظـم عجل الله تعالی فرجه الشریف، مـقام معظـم رهبـری حضـرت امـام خـامنـه‌ای مـدظلـه العالـی، تمامـی مجاهـدان و همـرزمـان جبهـه مقاومـت، مـردم شـریـف و قـدر شـناس مازندران به‌ ویژه شهرستان نور تسلیت گفته ، علو درجات آن شهید سعید و حشـر با اولیاء الهـی را از خداوند متعال برای آن مجاهـد نسـتوه مسئلت می‌نمایم.

نعمت گرجی مدیریت مجموعه تفریحی توریستی دشت نور