گلزار شهدای بنفشه ده و علی آباد در نور بازگشایی شد

همزمان با دهه مبارک فجر، گلزار شهدای گلزار شهدای بنفشه ده و علی آباد در نور بازگشایی شد. همزمان با دهه فجر در مراسمی با حضور فرماندار،امام جمعه چمستان،رئیس بنیاد نور،و دیگر مسئولین گلزار شهدای علی آباد بنفشه ده از روستاهای توابع بخش چمستان افتتاح گردید. این مراسم در ابتدا با تلاوت کلام الله قران […]

همزمان با دهه مبارک فجر، گلزار شهدای گلزار شهدای بنفشه ده و علی آباد در نور بازگشایی شد.

همزمان با دهه فجر در مراسمی با حضور فرماندار،امام جمعه چمستان،رئیس بنیاد نور،و دیگر مسئولین گلزار شهدای علی آباد بنفشه ده از روستاهای توابع بخش چمستان افتتاح گردید.
این مراسم در ابتدا با تلاوت کلام الله قران مجید آغاز و در ادامه فرماندار و امام جمعه مباحثی در خصوص هرچه با شکوه تر برگزار کردن برنامه های دهه فجر و گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کردند.
رئیس بنیاد نور با اشاره به اهمیت تفکر انقلاب بر خواسته از مکتب سیدالشهداء بیان کرد: خدمت به خانواده های شهدا و جانبازان، تنها با تفکر انقلاب برخواسته از مکتب سیدالشهدا محقق می شود.
خسروی اظهار داشت: گلزار شهدای علی آباد محل مزار شهیدان قربان شیردل،حمیدرضا رودگر،مهدی حسین پور،و گلزار شهدای بنفشه ده محل مزار شهیدان سید جلال تقوی،رجبعلی زارع می باشد.
گفتنی است این مراسم با عطرافشانی، غبارروبی و گلباران گلزار شهدا به پایان رسید./ایثار