‍پیام تبریک مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان نور بمناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار

دکتر حسینی مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان نور بمناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار طی پیامی این روز را به زحمتکشان این عرصه تبریک گفت. در متن این پیام آمده است: ❇️در شرایطی که مدت هاست کشور عزیزمان ایران اسلامی درگیر ویروس منحوس کرونا شده و شرایط زندگی را برای همه تغییر داده […]

دکتر حسینی مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان نور بمناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار طی پیامی این روز را به زحمتکشان این عرصه تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

❇️در شرایطی که مدت هاست کشور عزیزمان ایران اسلامی درگیر ویروس منحوس کرونا شده و شرایط زندگی را برای همه تغییر داده و چه بسا جان بسیاری از عزیزان مان را نیز گرفته است، پرستاران و کادر بهداشت و درمان زحمتکش هستند که با رسالت و تعهد سنگینی که در قبال سلامتی مردم بردوش دارند، مدت هاست جان خود را در طبق اخلاص گذاشته‌اند و در جهت حفظ سلامتی مردم شریف ایران اسلامی در خط مقدم مبارزه با این ویروس قرار دارند و دشوارترین لحظات را برای حفظ سلامتی مردم به جان می‌خرند و خم به ابرو نمی‌آورند.

❇️ چه زیباست که “روز پرستار” مزین به نام مبارک حضرت زینب (س) بزرگ پرچمدار نهضت عاشورا، بانوی صبور و فداکار اسلام شده است.

❇️از این رو “روز پرستار” فرصتی مغتنم برای قدردانی از زحمات ارزشمند و طاقت فرسای قشری است که به تاسی از بانوی صبور و فداکار اسلام همواره نقش بارز خود را در سلامت مردم شریف ایران اسلامی به خوبی به تصویر می‌کشند.

❇️اینجانب روز پرستار را به قهرمانان ومدافعان سلامت عرصه مقابله با شیوع کرونا تبریک عرض مینمایم واز درگاه ایزدمنان صحت وسلامت این عزیزان را خواستارم.

❇️دکتر سیدحمید حسینی.مدیریت شبکه بهداشت ودرمان شهرستان نور