✅توزیع ۳۰۰ بسته مهربانی توسط خیریه موقوفه مرحوم محمدحسن خان نوری ایزدشهر به نیازمندان

✅به گزارش قلم ما،در قالب همدلی ۳۰۰ بسته معیشتی توسط خیریه موقوفه مرحوم محمدحسن خان نوری ایزدشهر بین نیازمندان و اقشار کم در آمد توزیع شد. ✅سیده آناهیتا بهلول در این خصوص، اظهار داشت: ۳۰۰ بسته معیشتی از اواسط اسفند ۹۸ تا کنون در چند مرحله بین نیازمندان توزیع شد. ✅وی ارزش هر بسته را […]

✅به گزارش قلم ما،در قالب همدلی ۳۰۰ بسته معیشتی توسط خیریه موقوفه مرحوم محمدحسن خان نوری ایزدشهر بین نیازمندان و اقشار کم در آمد توزیع شد.

سیده آناهیتا بهلول در این خصوص، اظهار داشت: ۳۰۰ بسته معیشتی از اواسط اسفند ۹۸ تا کنون در چند مرحله بین نیازمندان توزیع شد.

✅وی ارزش هر بسته را ۳۵۰ تا ۴۰۰هزارتومان عنوان کرد و افزود: این بسته های معیشتی شامل روغن، برنج، گوشت،عدس، ماکارونی، سویا، پنیر و دیگر بسته‌های خوراکی و بهداشتی خریداری و در بین نیازمندان توزیع گردید.

✅بهلول گفت: این بسته ها معیشتی از محل موقوفه مرحوم محمدحسن خان نوری ایزدشهر منطبق با نیت اطعام و کمک به مستمندان در اجرای امینانه نیات واقف خیر اندیش در قالب طرح همدلی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

✅این بانوی خیر خاطرنشان کرد:این خیریه از اسفند ۹۸ راه افتاده است و تا کنون وسایل بهداشتی از قبیل ۱۵۰۰ ماسک و همچنین محلول ضد عفونی در ایزدشهر و امیرآباد و حومه توزیع شده است و همچنین بسته های معیشتی  در طرح شمیم حسینی در غالب متناوب و متنوع هم توانستیم فعالیت کنیم.

✅بهلول اشاره کرد:این خیریه توسط موقوفه محمدحسن خان نوری ایزدشهر و آقای الهیار نصیری از اولاد ذکوری راه اندازی شد و برای اجرای اطعام دهی که جز نیات واقف است به خیریه کمک میشود.

✅وی در پایان با اشاره به همکاری و وحدت میان همکاران و خیرین از مرضیه درویش و فرزانه اسماعیلی همکاران دفتر و همچنین آقای رفیعی،خاتمی،خانم سعادت،سارا رحمتی،مهدی رحمتی یاور جوان وقف و خیر جوان،مهراب بهرامی امیرشکلات سیمرغ و هایپرمی سیمرغ،آقایان دشتی و مقصودی کورش ایزدشهر،مسعودی پیمانکار آشپزخانه بیمارستان امام خمینی ره نور و دیگر خیر اندیشان محترم که همکاری خوبی با این مجموعه دارند تقدیر کرد.