✅پیام تبریک مدیریت مجموعه مهرگان به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت علی اکبر (ع )و روز جوان

🔰مهندس خدایار سالار مدیریت مجموعه مهرگان در پیامی فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را به تمامی مردم خصوصاً جوانان خلاق, تلاشگر و توانمند شهرستان نور تبریک گفت. 🔰متن کامل پیام به شرح زیر است؛ 🌸بسم الله الرحمن الرحیم 🔰جوانی دوره ای ارزشمند در طول عمر آدمی است و […]

🔰مهندس خدایار سالار مدیریت مجموعه مهرگان در پیامی فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را به تمامی مردم خصوصاً جوانان خلاق, تلاشگر و توانمند شهرستان نور تبریک گفت.

🔰متن کامل پیام به شرح زیر است؛

🌸بسم الله الرحمن الرحیم

🔰جوانی دوره ای ارزشمند در طول عمر آدمی است و جوانان سرمایه و پیشرانه های رشد و توسعه جوامع هستند.

🔰بی تردید پیشرفت هر جامعه ای در سایه احترام به سالمندان, بهره گیری از تجربه میانسالان , استفاده از توان جوانان , پرورش استعدادهای نوجوانان و تربیت درست کودکان اتفاق می افتد.

🔰نام گذاری سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر علیه السلام به نام «روز جوان» نشان دهنده اهمیت و جایگاه جوانان عزیز و پرنشاطی دارد که می توانند با خلاقیت, تفکر و نوآوری زمینه توسعه را فراهم آورند.

🔰اینجانب فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع)، و روز جوان را به تمامی جوانان به ویژه جوانان شهرستان نور تبریک عرض می‌نمایم.

🔰انشاءالله با همت و درایت جوانان توانمند بتوانیم در مسیر توسعه و رشد اقتصادی و در سایه الطاف الهی و بر پایه برنامه ریزی و تفکر هوشمندانه و آگاهانه بسازیم.

خدایار سالار مدیریت مجموعه مهرگان شهرستان نور