✅پیام تبریک نائب رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان نور به مناسبت هفته نیروی انتظامی

✅به گزارش قلم ما،حسین باباپور نائب رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان نور در پیامی، هفته نیروی انتظامی را به سبزپوشان و جهادگران عرصه نظم و امنیت شهرستان تبریک گفت. 🔰متن پیام به این شرح است: ✅نیروی انتظامی نهادی برخاسته از مردم و برای مردم است و نقش برجسته ای را در تأمین امنیت عمومی و […]

✅به گزارش قلم ما،حسین باباپور نائب رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان نور در پیامی، هفته نیروی انتظامی را به سبزپوشان و جهادگران عرصه نظم و امنیت شهرستان تبریک گفت.

🔰متن پیام به این شرح است:

✅نیروی انتظامی نهادی برخاسته از مردم و برای مردم است و نقش برجسته ای را در تأمین امنیت عمومی و بسترسازی برای ارتقای امنیت داخلی ایفا می کند.

✅امنیت زیرساخت و بستر پیشرفت، تعالی و توسعه همه جانبه و پایدار است، در سایه امنیت امور و فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی با قدرت و سرعت بیشتری شتاب میگیرد و برقراری نظم و امنیت اجتماعی تنها در اثر زحمات مخلصانه همه این عزیزان به منصه ظهور خواهد رسید.

✅اینجانب ضمن ادای احترام به ارواح مطهر شهدای والامقام نیروی انتظامی، از تلاش‌ها و خدمات شبانه‌روزی فرماندهی و کارکنان خدوم و زحمتکش ناجا در جای‌جای خطه ولایتمدار شهرستان نور قدردانی نموده و توفیق روزافزون آنها را در سنگر برقراری نظم و امنیت از درگاه خداوند متعال خواهانم.

🔹حسین باباپور نائب رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان نور