✅ فرماندار نور: اشتغالزایی بیش ۳۰۰ نفر بصورت مستقیم در پروژه ۵۰ میلیارد تومانی سد الیمالات

جلسه بررسی و تسهیل در روند سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد تومانی در مجتمع زیبای تفریحی توریستی سد الیمالات با حضور فرماندار شهرستان نور، برادران جوانمرد سرمایه گذاران پروژه و مدیران و مسئولان شهرستانی برگزار شد. ✅فرماندار شهرستان نور در این جلسه با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران در این شهرستان گفت: این شهرستان با […]

جلسه بررسی و تسهیل در روند سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد تومانی در مجتمع زیبای تفریحی توریستی سد الیمالات با حضور فرماندار شهرستان نور، برادران جوانمرد سرمایه گذاران پروژه و مدیران و مسئولان شهرستانی برگزار شد.

فرماندار شهرستان نور در این جلسه با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران در این شهرستان گفت: این شهرستان با داشتن جاذبه های طبیعی بکر و زیبایی که دارد یک برند گردشگری برای سرمایه گذاری در استان مازندران و کشور بحساب می آید.

علی شادمان افزود:خوشبختانه برادران جوانمرد با انگیزه بالایی پیگیر سرمایه گذاری در این منطقه هستند و ما هم تا جایی که بتوانیم از سرمایه گذارانی که به این منطقه می آیند حمایت میکنیم تا با ورود سرمایه گذاران به این منطقه شاهد توسعه عمرانی،اقتصادی و اشتغالزایی مردم منطقه باشیم.

وی افزود: با اتمام این پروژه شاهد اشتغالزایی بیش از ۳۰۰ نفر از مردم منطقه در این مکان خواهیم بود.

 


✅سرمایه گذار مجموعه تفریحی،توریستی الیمالات شهرستان نور تاکید کرد:
هدف ما از سرمایه گذاری در این منطقه کمک به اشتغالزایی و وضعیت اقتصادی منطقه است

مهندس مهدی جوانمرد سرمایه گذار سایت گردشگری الیمالات در گفتگو با قلم ما اظهار کرد:
حوزه فعالیت مجموعه ما در بخش گردشگری است و تا کنون در نقاط مختلف کشور سرمایه گذاری انجام دادیم.

وی گفت:این مجموعه هم از ما دعوت کردند در خصوص سرمایه گذاری در دریاچه الیمالات و محدوده ای که در این مکان است.

جوانمرد بیان داشت:مجموعه ما در بخش های مختلف گردشگری سرمایه گذاری های خوبی انجام دادند و تمام انگیزه و هدف ما از سرمایه گذاری در شرایط کنونی کمک به بخش اشتغالزایی و وضعیت اقتصادی مردم منطقه است و با اتمام این پروژه ۳۰۰ نفر بصورت مستقیم و ۱۰۰۰ نفر بصورت غیر مستقیم مشغول بکار خواهند شد.

 

این سرمایه گذار خاطرنشان کرد:تا کنون ما در استان تهران،خراسان رضوی،سبزوار،و استان های دیگر در بحث گردشگری و سرمایه گذاری ورود پیدا کردیم و ما در شهرستان نور با توجه به پتانسیلی که دیدیم و طبیعت بکر و فضاهای موجود و حجم بالای گردشگرانی که به این منطقه میایند انگیزه ما را برای سرمایه گذاری در این منطقه بیشتر کرده است.

وی گفت:در کشور ما مناطق طبیعی بکر و زیبایی وجود دارد که نیازمند توجه و رسیدگی است تا با بازپیرایی و امکانات در خور شان مردم و گردشگران عزیز باشد.

مهندس جوانمرد اشاره کرد:مهمترین مطالبه ما که در جلسه امروز بررسی شد با توجه به دسترسی اولیه این منطقه در بحث راه ،مخابرات و تقویت آنتن دهی منطقه برای گردشگران،بحث روشنایی معابر در شب و چند مورد دیگر که باید به این موضوعات توجه شود تا در پیشرفت این پروژه اعظیم گردشگری تاثیرگذار باشد.

وی بیان داشت:در طرح اولیه آب منطقه ای و مجوزات سه دوره دوساله در سه فاز و جمعا شش فاز که کل طرح به بهره برداری برسد و اگر مسئولین در بروکراسی های اداری قدری بیشتر حمایت کنند این پروژه هر چه زودتر به بهره برداری خواهد رسید.