❇️پیام تبریک مهندس امید شایگان عضو هیات رییسه بوکس استان مازندران به مناسبت ولادت امام علی (ع)

 مهندس امید شایگان در پیامی ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر را تبریک گفت. به گزارش قلم ما، در متن این پیام آمده است: ۱۳ رجب سالروز ولادت تنها امامی است که داخل خانه خدا بدنیا آمده، در دامن پیامبر اکرم پرورش و تربیت یافته، بزرگ بانوی تاریخ اسلام را به همسری برگزیده و […]

 مهندس امید شایگان در پیامی ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر را تبریک گفت.

به گزارش قلم ما، در متن این پیام آمده است:

۱۳ رجب سالروز ولادت تنها امامی است که داخل خانه خدا بدنیا آمده، در دامن پیامبر اکرم پرورش و تربیت یافته، بزرگ بانوی تاریخ اسلام را به همسری برگزیده و فرزندان پاکی را برای هدایت مردم معرفی کرده است.

سخاوت و شجاعت، عدالت، مردم داری، حفظ کرامت انسانی و دفاع از حق و حقوق تک تک افراد از یادگارهای ماندگار علم و عمل ایشان است که باید سیره و زندگی آن حضرت را الگوی خود قرار داده و در عمق وجود خود درونی سازیم.

ولادت حضرت علی (ع) فرصتی است تا ضمن یادآوری فضایل و کرامات آن ابرمرد تاریخ جهان، یادی از زحمات و دلسوزی‌های پدران نماییم که در تمام دوران حیات خود همواره برای دیدن آرامش و خوشبختی فرزندانشان، خود را فدا می‌کنند.

اینجانب ولادت با سعادت مولود کعبه و روز پدر را خدمت همه ورزشکاران و مردم استان مازندران تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن سربلندی و سرافرازی، آرزوی توفیق و سلامتی برای این عزیزان را از درگاه خداوند منان خواستارم.

امید شایگان عضو هیات رییسه بوکس استان مازندران