🔹#رئیس_شورای_اسلامی_شهر_نور تاکید کرد: 🔹#ملاک_انتخاب_شهردار از نگاه اعضای شورای شهر نور؛ فردی با #تجربه ، #کاردان و #آگاه_به_مسائل_شهری است.

✅ دکتر محسنی در مورد انتخاب شهردار نور گفتند :از وظایف مهم و اصلی شورای شهر انتخاب شهردار است که برای شورا ، مردم،شهر و شهرداری بسیار حائز اهمیت است . ✅ وی با بیان اینکه شورای شهر می تواند تضمین کننده منافع شهروندان باشند افزود: اعضای ششمین دوره شورای شهر نیز شاخص هایی را […]

✅ دکتر محسنی در مورد انتخاب شهردار نور گفتند :از وظایف مهم و اصلی شورای شهر انتخاب شهردار است که برای شورا ، مردم،شهر و شهرداری بسیار حائز اهمیت است .

✅ وی با بیان اینکه شورای شهر می تواند تضمین کننده منافع شهروندان باشند افزود: اعضای ششمین دوره شورای شهر نیز شاخص هایی را برای انتخاب شهردار تعریف کرد که از این شاخص ها می توان به روحیه انقلابی وکار جهادی،شناخت لازم نسبت به شهر ،پایبندی به ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردمی بودن نام برد .

✅رئیس شورای شهر نور تصریح کرد:بر اساس فراخوانی که اعلام شد افرادی که دارای ویژگی های موردنظر وزرات کشور برای احراز پست شهرداری بودند رزومه خود را برای بررسی سوابق و شرایط با آیین نامه ها به دفتر شورا ارسال کردند.

✅وی گفت :تخصص گرایی از اولین اولویت های انتخاب شهردار توسط شورای اسلامی شهر است و مردم به دنبال کسی هستند که بتواند عمران وآبادانی را برای شهر به ارمغان بیاورد.

✅دکتر محسنی خاطر افزود :تعهد گرایی دومین شاخص انتخاب شهردار است و منتخبان مردم با رویکرد اصول گرایی رای بیشتر را به شاخص های متعهدی می دهند .شهردار باید با علم و هنر معماری و مدیریت شهری شهرسازی و … آشنا باشد و تخصص های مورد نیاز در این زمینه را قبلا کسب کرده باشد و شهر را به یک شهر پویا و نمونه تبدیل کند .تحصیلات مربوط با مدیریت شهری از الزامات انتخاب شهردار می باشد .شاید شهردار شهر ساز نباشد ولی می تواند مدیریت شهرسازانه داشته باشد .بنابراین بیشترین وزن به تخصص شهردار داده می شود و بعد شاخص های دیگر مورد ارزیابی قرار می گیرد .خداترس و متواضع بودن از دیگر ویژگی انتخاب شهردار می باشد .یک شهردار خوب باید در ایجاد فضای سبز ،پارک ها،اماکن عمومی ،تفریحی رضایت و آرامش مردم را مورد توجه قرار دهد .علی ایحال مِلاک انتخاب شهردار از نگاه خادمان شما در شورای اسلامی شهر قطعا فردی با تجربه ، کاردان و آگاه به مسائل شهری است ،شما به خدمتگزاران خود اعتماد کردید و اکنون باید منتظر تصمیمی آگاهانه برای پیشرفت ،توسعه و آبادانی شهرمان باشیم .

💢خادم کوچک شما دکتر ابراهیم محسنی ریاست شورای اسلامی شهر نور